بهترین پیج » پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام
پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام

عناوین محتوایی که می خوانیم .

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به دنبال یک فامیل، دوست قدیمی یا همکار در اینستاگرام باشید، اما هیچ نشانی یا آدرسی از او ندارید و تنها اطلاعات شما یک شماره تماس است. امروزه دنیای ارتباطات به اندازه‌ای وسعت پیدا کرده است که از طریق برخی اطلاعات ساده مانند نام یا شماره تماس هم می‌توانید افراد دیگر را پیدا کنید. فضای مجازی در این زمینه کمک زیادی به شما می‌کند و مرز ارتباطات شما را به یک شهر یا کشور محدود نخواهد کرد. شما می‌توانید مخاطبین خود را در برنامه محبوب اینستاگرام پیدا کنید و با آن‌ها ارتباط برقرار نمایید.

سوالی که مطرح می‌شود این است که پيدا كردن مخاطب در اينستاگرام با شماره تلفن چگونه امکان پذیر است؟ در ادامه به پاسخ این سوال می‌پردازیم.

نحوه پيدا كردن اكانت اينستاگرام با شماره تلفن

برخی از افراد اکانت اینستاگرام خود را شخصی می‌کنند و دوست ندارند به جز آشنایان و دوستان، فرد دیگری آن‌ها را فالو کند. اما برخی دیگر از افراد ترجیح می‌دهند اکانت عمومی داشته باشند. اگر شما نیز جزو این افراد هستید و دوست دارید که اکانت عمومی داشته باشید و مخاطبان خود را پیدا کنید، باید با نحوه انجام آن آشنا باشید. اینستاگرام یک اپلیکیشن محبوب به خصوص در بین ایرانیان است و قابلیت‌های شگفت‌انگیزی دارد. یکی از این قابلیت‌ها همگام سازی مخاطبان تلفن همراه در سایر اپلیکیشن‌ها مثل فیسبوک است. شما به راحتی می‌توانید دوستان و آشنایان خود را در اینستاگرام پیدا کرده و آن‌ها را فالو کنید.

برنامه اینستاگرام ابتدا از کاربر اجازه می‌گیرد تا او را به افرادی که شماره تلفنش را ذخیره کرده‌اند، وصل کند. برای اینکه بتوانید از این قابلیت استفاده کنید باید اینستاگرام خود را به روز رسانی نمایید. برای آپدیت این اپلیکیشن می‌توانید از فروشگاه گوگل پلی کمک بگیرید. برای پيدا كردن افراد در اينستاگرام با شماره تلفن در اپدیت جدید باید مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس تنظیمات را انتخاب کنید.
  • در بخش تنظیمات بر روی گزینه حساب کاربری (Accounts) کلیک کنید.
  • در پنجره باز شده گزینه contact syncing را لمس کنید. اجازه دهید که اینستاگرام مخاطبین شما را پیدا کند. این کار کمی طول می‌کشد. توجه داشته باشید اگر فرد مورد نظر شما برای ساخت پیج خود از شماره تلفن استفاده نکرده باشد، نمی‌توانید از طریق این بخش او را پیدا کنید.
  • گزینه connect contacts را فعال نمایید.

مخفی کردن شماره تلفن در اینستاگرام

برخی از افراد صاحب چند حساب کاربری در اینستاگرام هستند و ترجیح می‌دهند که دیگران نتوانند از روی شماره موبایل آن‌ها را پیدا کنند. بنابراین اگر شما نیز دوست ندارید دیگران از طریق شماره تلفن، اکانت اینستاگرامتان را پیدا کنند باید در زمان ثبت نام در اینستاگرام از شماره تلفنی که کسی او را ندارد استفاده کنید. البته می‌توانید بعد از ثبت نام نیز از طریق تنظیمات این اپلیکیشن، شماره موبایل خود را تغییر دهید. قابلیت دیگری که اینستاگرام دارد این است که می‌توانید با کمک ایمیل در آن ثبت نام کنید. در این صورت نیازی به استفاده کردن از شماره تلفنتان نخواهید داشت.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که در زمان ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام، پیامی مبنی بر اتصال اکانت به فیسبوک ظاهر می‌شود. در صورتی که همگام‌سازی با فیسبوک انجام شود، دوستان شما در این اپلیکیشن می‌توانند اکانت اینستاگرام شما را پیدا کنند.

یافتن مخاطبین در اینستاگرام با استفاده از QR code

در نسخه جدید اینستاگرام، جستجوی افراد از طریق QR code انجام می‌شود. این قابلیت جدید که نوعی ترفند اینستاگرام محسوب می‌شود، راهکاری برای پیدا کردن مخاطبان در اینستاگرام است. با کمک این قابلیت دیگر نیازی به پیدا کردن اکانت اینستا با شماره نخواهد بود. تنها کافی است کد QR هر فرد را از طریق پیج خود اسکن کنید و به دنبال کنندگان او بپیوندید. QR code هر شخص منحصر به فرد است و به هر اکانت موجود در اینستاگرام یک کد مخصوص تعلق می‌گیرد. گزینه QR code در بخش اکانت کاربری و در منوی کشویی قرار دارد.

برنامه پيدا كردن افراد در اينستاگرام با شماره تلفن

پیدا کردن پیج اینستا با شماره تلفن برای برخی از افراد به اندازه‌ای اهمیت دارد که باعث شده است ابزارهای آنلاین و وب سایت‌هایی برای دسترسی به این قابلیت ایجاد شوند. این ابزارها به شما کمک می‌کنند تا حساب‌های کاربری متناسب با شماره تلفن مورد نظرتان را پیدا کنید. حتی می‌توانید با استفاده از آن‌ها اطلاعات بیشتری از سایر حساب‌های این شماره تلفن در برنامه‌های اجتماعی دیگر به دست آورید. یکی از معروف‌ترین ابزارهایی که در این زمینه کاربرد دارد، BeenVerified نام دارد.

این ابزار به شما کمک می‌کند تا اطلاعات دقیقی در رابطه با فرد مورد نظر پیدا کنید و پروفایل‌های مربوط به شماره موبایل او را بیابید. BeenVerified نه تنها حساب‌های برنامه‌های اجتماعی متصل به شماره تلفن را به شما نشان می‌دهد؛ بلکه اطلاعاتی در رابطه با نام، تاریخ تولد و آدرس او را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد. ابزار دیگری که برای پیدا کردن اینستا از روی شماره و دستیابی به اطلاعات افراد به کار می‌رود، وب سایت PeopleLooker است. این وب سایت نیز مانند BeenVerified اطلاعات زیادی در رابطه با شماره تلفن مورد نظر به شما ارائه می‌دهد.

توجه داشته باشید که استفاده از این وب سایت‌ها و ابزارها باید بر اساس مقررات مربوط به حفظ حریم خصوصی و رعایت حریم شخصی دیگران انجام شود. علاوه بر این برای دسترسی به همه امکانات بعضی از این وب سایت‌ها، به خرید اشتراک ماهانه نیاز خواهد بود. در نهایت به قوانین حقوقی و محلی کشورتان در رابطه با پیدا کردن اینستا با شماره توجه نمایید.

ارسال یک دیدگاه

دو × 3 =