بهترین پیج » حل مشکل ورود به اینستاگرام با زبان فارسی

عناوین محتوایی که می خوانیم .

حل مشکل ورود به اینستاگرام با زبان فارسی

یکی از جدیدترین و پرکاربردترین برنامه‌های اجتماعی، اینستاگرام است که اکثر افراد از سراسر دنیا از آن استفاده می‌کنند. اما گاهی اوقات این برنامه پرطرفدار دچار مشکل می‌شود و کاربران را به دردسر می‌اندازد. از آنجایی که همه اقشار جامعه در اینستاگرام حضور دارند و با تنظیمات آن آشنا نیستند، ممکن است نتوانند مشکلات آن را برطرف کنند. بنابراین ما قصد داریم به راه‌حل برطرف کردن یکی از اصلی‌ترین مشکلات این شبکه اجتماعی بپردازیم.

پس اگر شما هم جزو کاربران فعال اینستاگرام هستید یا گاهی اوقات برای سرگرمی به آن مراجعه می‌کنید، با پیروی از این دستورالعمل‌ها می‌توانید مشکل خود را رفع نمایید. یکی از اصلی‌ترین مشکلاتی که ممکن است تجربه کنید، مشکل ورود به اینستاگرام با زبان فارسی است‌. در این زمان پیغام در حال راه اندازی به زبان فارسی هستیم بر روی صفحه گوشی شما نقش می‌بندد که ممکن است زمان زیادی به طول انجامد.

در ادامه این مطلب به حل مشکل ورود به اینستاگرام با زبان فارسی می‌پردازیم.

نحوه برطرف کردن مشکل ورود به اینستاگرام با زبان فارسی

برنامه اینستاگرام از زبان‌های زیادی پشتیبانی می‌کند تا همه کاربران از سراسر دنیا به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند. شما هم می‌توانید زبان آن را فارسی کنید تا از تنظیمات و بخش‌های دیگر آن راحت‌تر استفاده نمایید. با مراجعه به بخش تنظیمات اینستاگرام می‌توانید زبان برنامه را تغییر دهید. با این وجود بعضی از کاربران پس از تغییر زبان به فارسی، با مشکل ورود به اینستاگرام مواجه می‌شوند. روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید آنها را امتحان کنید و مشکل را برطرف نمایید.

حل مشکل ورود به اینستاگرام با زبان فارسی با ری استارت کردن گوشی

زمانی که برای ورود به برنامه اینستاگرام با زبان فارسی دچار مشکل می‌شوید، ممکن است به دلیل برخی اشکالات جزئی باشد. به همین دلیل در زمان مواجه شدن با این مشکل سریع‌ترین و راحت‌ترین اقدامی که می‌توانید انجام دهید، ری استارت یا راه اندازی مجدد گوشی خود است. برای این کار ابتدا از اینستاگرام خارج شده؛ سپس دکمه کناری گوشی را نگه دارید تا چند گزینه بر روی صفحه نمایش به شما نشان داده شوند. بر روی گزینه Restart یا Reboot بزنید.

با این کار گوشی شما خاموش شده و بعد از چند ثانیه دوباره روشن می‌شود. راه ‌اندازی مجدد موبایل نه تنها می‌تواند مشکل ورود به اینستاگرام را برطرف کند؛ بلکه بسیاری دیگر از مشکلات جزئی گوشی را هم رفع خواهد کرد. بعد از اینکه گوشی روشن شد، اینترنت را روشن نمایید و مجددا وارد اینستاگرام شوید. در صورتی که هنوز هم مشکل ورود با زبان فارسی داشتید باید روش‌های دیگر را امتحان کنید.

استفاده از برنامه های تغییر دهنده IP

در صورتی که مشکل ورود به اینستاگرام با زبان فارسی با ری استارت گوشی هم برطرف نشد، به این معنا است که مشکل آن جزئی نیست و باید از برنامه‌های تغییر دهنده آی پی کمک بگیرید. گاهی اوقات اینستاگرام در بعضی از مناطق غیرفعال می‌شود. در این صورت برای استفاده از آن باید آی پی خود را تغییر دهید. برای انجام این کار ابتدا باید زبان برنامه را انگلیسی کنید. وارد تنظیمات اینستاگرام شوید. در بخش برنامه‌ و رسانه‌های شما بر روی گزینه زبان کلیک نمایید و زبان انگلیسی را انتخاب کنید.

بعد از تغییر زبان از برنامه خارج شوید. حال باید یک برنامه تغییر دهنده آی پی نصب کنید. پس از نصب و راه ‌اندازی آن، مجددا وارد اینستاگرام شوید و زبان را به فارسی تغییر دهید. در صورتی که این روش هم برای شما نتیجه‌بخش نبود، روش های بعدی را تست کنید.

بیشتر بخوانید : بهترین شینیون کار تهران کیست ؟

خروج از حساب کاربری برای حل مشکل ورود به اینستاگرام با زبان فارسی

روش دیگری که برای رفع مشکل ورود به اینستاگرام می‌توانید انجام دهید این است که از اکانت خود خارج شوید، سپس دوباره وارد آن شوید. برای اینکه بتوانید از حساب کاربری خود خارج شوید باید به بخش پروفایل بروید و بر روی سه خطی که در قسمت بالا قرار دارد ضربه بزنید. با این کار فهرستی برای شما باز می‌شود که باید گزینه Settings را انتخاب کرده و وارد تنظیمات شوید. در این بخش نیز به پایین صفحه بروید و گزینه Log out را پیدا کنید. با کلیک بر روی آن از اکانت خود بیرون می‌آیید.

پس از طی کردن این مراحل، مجددا وارد اینستاگرام شوید و نام کاربری و گذراژه خود را وارد کنید تا دوباره بتوانید به حساب کاربری خود وارد شوید. توجه داشته باشید که برای انجام این روش باید حتما پسورد خود را به یاد داشته باشید تا برای ورود دچار مشکل نشوید.

بروزرسانی اینستاگرام

اینستاگرام مانند برنامه‌های محبوب دیگر به طور مرتب بروزرسانی ارائه می‌دهد و قابلیت‌های جدیدی را اضافه می‌کند. علاوه بر این در صورتی که نسخه‌های قبلی دارای مشکلات و باگ‌هایی بودند، در نسخه جدید این مشکلات برطرف می‌شوند تا کاربران راحت‌تر باشند. به همین دلیل در صورتی که اینستاگرام شما دچار مشکل ورود با زبان فارسی شد، به احتمال زیاد با بروزرسانی کردن درست می شود. البته باید بررسی کنید که آیا نسخه جدیدی برای این برنامه قرار داده‌اند یا خیر.

برای این کار باید وارد Google Play گوشی خود شوید و در کادر جستجویی که در بالای صفحه قرار دارد کلمه Instagram را وارد و جستجو کنید. تعدادی برنامه به شما نشان داده می شود که باید بر روی آیکون اینستاگرام کلیک کنید تا صفحه جدیدی برای شما باز شود. در صورتی که برای این برنامه نسخه جدیدی در دسترس باشد، گزینه Update آن فعال می‌شود.

بر روی این گزینه ضربه بزنید و اجازه دهید که برنامه نصب شود. سپس از گوگل پلی بیرون بیایید و وارد اینستاگرام شوید تا ببینید مشکل ورود با زبان فارسی حل شده است یا نه. در صورتی که برنامه اینستاگرام شما بروزترین نسخه است، گزینه آپدیت برای آن وجود ندارد و مشکل شما به دلیل قدیمی بودن نسخه نخواهد بود.

جمع بندی

یکی از مشکلاتی که ممکن است در زمان کار کردن با شبکه اجتماعی اینستاگرام با آن مواجه شوید، مشکل ورود به برنامه با زبان فارسی است. به دلایل مختلف این مشکل بروز پیدا می‌کند و به روش‌های متعددی هم قابل برطرف کردن خواهد بود. در صورتی که در زمان ورود به اینستاگرام با ارور در حال راه ‌اندازی به زبان فارسی هستیم روبرو شدید با روش‌هایی که در این مطلب گفتیم می‌توانید مشکل خود را برطرف کنید.

در صورتی که مشکل شما با روش‌های ذکر شده برطرف نشد، بهتر است تا زمان ارائه نسخه جدید اینستاگرام منتظر بمانید

ارسال یک دیدگاه

هجده + بیست =