بهترین پیج » بهترین پیج های لباس اینستاگرام
بهترین فروشگاه های اینستاگرام

عناوین محتوایی که می خوانیم .

بهترین پیج های لباس اینستاگرام

در سال‌های اخیر فروشگاه‌های زیادی برای فروش محصولات خود از فضای آنلاین استفاده کرده و به کسب درآمد از آن پرداخته‌اند. حتی بسیاری از فروشگاه‌ها شعبه حضوری ندارند و فقط در فضای مجازی فعالیت می‌کنند. امروزه به دلایل متعددی مانند افزایش قیمت بنزین، سخت بودن مراجعه به فروشگاه‌های حضوری و صرفه‌جویی در هزینه و زمان، خرید آنلاین بیش از هر زمان دیگر به محبوبیت رسیده است. یک فروشگاه آنلاین لباس این امکان را برای شما می‌کند تا در هر مکان و زمان خرید خود را انجام دهید و لباستان را درب منزل تحویل بگیرید.

با توجه به افزایش محبوبیت خرید اینترنتی، در ادامه به بهترین پیج فروش لباس ارزان در اینستاگرام اشاره می‌کنیم. علاوه بر این به نکاتی که در زمان خرید آنلاین لباس باید مورد توجه قرار دهید می‌پردازیم.

بهترین پیج های لباس دخترانه اینستاگرام

با مراجعه به اینستاگرام متوجه می‌شوید که پیج‌های لباس زیادی وجود دارند و هر یک از آن‌ها قیمت متفاوتی برای محصولات خود در نظر می‌گیرند و تعداد دنبال کنندگان متفاوتی نیز دارند. در ادامه به بهترین پیج‌های اینستاگرام لباس شیک و خاص اشاره می‌کنیم:

فروشگاه دریم

یکی از معروف‌ترین و باسابقه‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه پوشاک، فروشگاه دریم است. در این مجموعه می‌توانید انواع لباس‌های اسپرت، راحتی، ست، تک، شلوار و کفش را خریداری نمایید. دریم دارای یک سایت برای خرید آسان‌تر بوده که آدرس آن dream-dress.net است. اگر به دنبال یک مجموعه با تنوع لباس بالا و قیمت مناسب هستید، دریم می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. پیج اینستاگرام این مجموعه با آدرس dream_dress.ir دارای بیش از ۲ میلیون فالوور است و هر روز اجناس جدیدی را در پست و استوری به علاقمندان معرفی می‌کند.

فروشگاه دریم دارای سه پیج دیگر در اینستاگرام است که در زمینه فروش کفش، فروش لباس اسپرت و لباس‌های وی آی پی به صورت جداگانه فعالیت می‌کنند. این پیج‌ها به ترتیب دارای 642k، 935k و 1میلیون و 300 نفر دنبال کننده هستند. در صورتی که ساکن تهران هستید می‌توانید به صورت حضوری به این مجموعه مراجعه نمایید. در غیر این صورت می‌توانید با خیال راحت خرید خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید. آیدی پیج‌های دیگر فروشگاه دریم عبارتند از:

  • irr
  • ir
  • ir

خانه شلوار

خانه شلوار یک پیج لباس زنانه ارزان در تهران است. این فروشگاه دارای دو شعبه در تهران می‌باشد که در آن‌ها انواع پوشاک زنانه و ست‌های راحتی و مزونی فروخته می‌شود. فروشگاه خانه شلوار بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه فروش لباس دارد و یکی از برترین فروشگاه‌های اینترنتی لباس محسوب می‌شود. این مجموعه از سراسر کشور سفارش می‌پذیرد و مشتریان می‌توانند سفارشات خود را از طریق واتساپ ثبت کنند. آیدی اینستاگرام آن‌ها khaneh.shalvar بوده که بیش از 829k فالور دارند. با مراجعه به این پیج متوجه تنوع بالا و کیفیت عالی اجناس آن خواهید شد.

پیج دوم خانه شلوار با آیدی pants.house.vanak و بیش از 106k فالور به فروش انواع مختلف شلوارهای زنانه می‌پردازد. نقاط قوت مجموعه خانه شلوار عبارتند از:

  • دارا بودن به روزترین مدل‌ها
  • داشتن پیجی فعال و به روز
  • تنوع بالا در محصولات
  • پشتیبانی و پاسخگویی سریع
  • فروش به صورت حضوری و غیرحضوری

پونژه

یکی دیگر از فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه فروش لباس زنانه، فروشگاه پونژه است. این فروشگاه با بیش از ۵ سال سابقه در زمینه فروش انواع لباس زنانه، مانتو، کت، شومیز، پیراهن، شلوار، شلوارک، دامن، ست بیرونی، روسری، شال، کیف و … یکی از خاص‌ترین و باتجربه‌ترین فروشگاه‌های تهران محسوب می‌شود. گالری پونژه با تولید ملی توانسته است شیک‌ترین لباس‌ها را در اختیار بانوان قرار دهد. پیج فروشگاه پونژه به آدرس punzhe_gallery و با بیش از 429k فالور طرفداران زیادی دارد. این فروشگاه هم خرید حضوری و هم خرید غیر حضوری را برای علاقمندان قرار داده است. با مراجعه به بیو پیج و کلیک بر روی آدرس punzheh.com وارد سایت این مجموعه می‌شوید و می‌توانید محصولات مورد علاقه خود را در کمترین زمان خریداری نمایید.

ادمین‌های پونژه گالری هر روز از محصولات استوری می‌گذارند و مشخصات دقیق را بر روی آن‌‌ها درج می‌کنند. همین فعالیت مداوم آن‌ها باعث شده است که روز به روز به تعداد مخاطبان آن‌ها افزوده شود. از نقاط قوت پونژه گالری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن پیجی به روز و فعال
  • تنوع بالا در محصولات
  • دارا بودن سایت برای فروش
  • پیدا کردن آسان محصولات در سایت
  • کیفیت بالا
  • پشتیبانی و پاسخگویی سریع
  • فروش آنلاین و حضوری

نکات مهم برای خرید اینترنتی لباس

خرید از فروشگاه‌های اینترنتی لباس همانند خریدهای روزانه از سایر فروشگاه‌ها، مستلزم رعایت برخی نکات است. برخلاف تصور عموم، خرید اینترنتی کار ساده‌ای است و هر شخص می‌تواند آن را انجام دهد، تنها کافی است که به نکات زیر توجه نماید:

معتبر بودن فروشگاه اینترنتی

سابقه و قدمت یک فروشگاه اینترنتی می‌تواند نگرانی و استرس مشتریان را از بابت خرید برطرف نماید. همین سابقه باعث محبوبیت و افزایش فالور یک پیج اینستاگرام فروشگاهی می‌شود. عوامل زیر می‌توانند نشان دهنده معتبر بودن فروشگاه اینترنتی باشند:

  • داشتن نماد اعتماد الکترونیکی
  • ارتباط دائم بین فروشگاه و کاربران
  • دارا بودن آدرس دفتر مرکزی یا محل فروشگاه
  • باارزش بودن جایگاه مشتری برای فروشگاه
  • حضور در شبکه‌های اجتماعی

به روز بودن محصولات

به روز بودن محصولات و پیروی از جدیدترین ترندهای روز دنیا نشان دهنده این است که فروشگاه اینترنتی به علاقه ‌و دغدغه مردم فکر می‌کند و در صدد برآورده کردن نیازهای آن‌ها است. به روز بودن برای همه فروشگاه‌ها از جمله فروشگاه‌های اینترنتی لباس مردانه، زنانه، بچگانه، کیف، کفش و … ضروری است.

پشتیبانی سریع و به موقع

یکی دیگر از عواملی که در زمان خرید از پیج‌های اینستاگرام باید در نظر داشته باشید، پاسخگویی سریع به نیازها و سوالات مشتریان است. در صورتی که مشتری‌ها نباشند، فروشگاهی نیز وجود نخواهد داشت؛ به همین دلیل تمام سرمایه یک فروشگاه، مشتریان او هستند و فروشندگان باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا مشتری را راضی نگه دارند. در صورتی که یک کسب و کار، خدمات پس از فروش و پشتیبانی را در اولویت قرار ندهد، دیر یا زود از لیست فروشگاه‌های اینترنتی محبوب و پرطرفدار حذف می‌شود.

ارسال سریع کالا

معمولا در خریدهای اینترنتی به دلیل اینکه مشتری محصول را از نزدیک ندیده است، برای رسیدن آن بسیار مشتاق است. بنابراین مشتریان ترجیح می‌دهند از فروشگاهی خرید کنند که کالای خریداری شده را در کمترین زمان برای آن‌ها ارسال می‌کند. به موقع رسیدن محصولات می‌تواند باعث جذب مشتری شود. در مقابل، تاخیر در ارسال کالا از جذابیت فروشگاه می‌کاهد و باعث کاهش مشتریان خواهد شد. حتی اگر قیمت یک فروشگاه نسبت به رقیبان پایین‌تر است اما ارسال به موقع ندارد، مشتریان ترجیح می‌دهند از سایر فروشگاه‌های وقت شناس خرید خود را انجام دهند. در زمان خرید محصولات اینترنتی مطمئن شوید که کالا به موقع به دستتان می‌رسد.

ارسال یک دیدگاه

هفت + نوزده =