بهترین پیج » بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ
بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ

عناوین محتوایی که می خوانیم .

بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ

این روزها مردم بیشتر از گذشته به شبکه‌های اجتماعی وابسته شده‌اند و بسیاری از خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهند. اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی ایران است که مشاغل زیادی در حال کسب درآمد از آن هستند. اگر شما هم به دنبال کسب درآمد از این برنامه هستید، به نظرتان بهترین راه برای جذب مشتری کدام است؟

یکی از موثرترین و سریع‌ترین روش‌ها برای رشد پیج، کمک گرفتن از پیج‌های پرطرفدار اینستاگرام است. در این زمان شما می‌توانید تبلیغات خود را به این افراد بسپارید و از نتیجه آن شگفت زده شوید. تبلیغات باعث می‌شوند که پیج شما سریع‌تر رشد کند، اما باید بتوانید از پس هزینه تبلیغات بربیایید. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ بپردازیم.

بهترین پیج های اینستاگرام ایرانی برای تبلیغ

تبلیغات صحیح می‌توانند مخاطبان زیادی را جذب کنند و در نهایت منجر به افزایش مشتریان و کسب درآمد بیشتر شوند. اما سوالی که مطرح می‌شود این است که تبلیغات خود را باید به کدام پیج‌ها بسپاریم؟ برخی از بهترین پیج‌های اینستاگرام ایرانی برای تبلیغ عبارتند از:

پیج‌های طنز و سرگرمی

در بین ایرانیان پیج‌هایی که محتوای طنز و سرگرمی دارند، طرفداران بیشتری خواهند داشت. به همین خاطر این صفحات دنبال کنندگان بیشتری نسبت به دیگر پیج‌های اینستاگرام دارند. بنابراین می‌توانید با اطمینان بیشتری تبلیغات خود را به آن‌ها بدهید و مطمئن باشید که افراد زیادی آن را می‌بینند. یکی از پرطرفدارترین پیج‌های طنز و سرگرمی، پیج هومن ایران منش است. با بررسی ویو و لایک‌های آن می‌توانید متوجه تعامل بالای آن شوید.

بنابراین پیج هومن ایران منش می‌تواند انتخاب خوبی برای تبلیغات باشد. پیج محمد معماریان نیز به دلیل فالوورهای زیادی که دارد، جزو بهترین پیج‌ها برای تبلیغات محسوب می‌شود. از مزایای این پیج این است که تبلیغات را به شکل خلاقانه و در قالب پست‌های سرگرم کننده منتشر می‌کند.

پیج‌های سفر و گردشگری

از آنجایی که کشور ایران مناطق دیدنی زیادی دارد و افراد زیادی به سفر علاقمند هستند، پیج‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. این پیج‌های اینستاگرام نه تنها به معرفی نکات کاربردی برای سفر می‌پردازند؛ بلکه در صورت داشتن تعامل زیاد، تبلیغات هم انجام می‌دهند. یکی از محبوب‌ترین پیج‌ها در زمینه مکان‌های دیدنی و گردشگری، پیج enjoy_tehran است.

این پیج دنبال کنندگان زیادی دارد و توانسته است تعامل خوبی با کاربران داشته باشد. پیج shomaltravel نیز یکی از پیج‌هایی است که در رابطه با طبیعت و سفر محتوا تولید می‌کند و دنبال کنندگان زیادی دارد. در این پیج می‌توانید تبلیغات خود را به دو صورت استوری و پست موقت به مخاطبان نشان دهید.

پیج های معروف اینستاگرام برای تبلیغات

پیج‌های معروف و بزرگ به پیج‌هایی گفته می‌شود که دارای فالوورهای زیاد و فعال هستند. به عبارت دیگر لایک، کامنت یا شیر محتواهای این پیج‌ها بالا است و دنبال کنندگان با آن‌ها تعامل دارند. این پیج‌ها می‌توانند تولید کننده محتواهای گوناگون باشند که بر اساس کسب و کار خود می‌توانید گزینه مناسب را برای تبلیغات انتخاب کنید. برخی از پیج‌های معروف اینستاگرام برای تبلیغات عبارتند از:

  • تکست کلاب (textclub)
  • واتس فکت (fact)
  • ژوان (zhuaan)
  • پانداپرای (pandapry)
  • سوریلند (sooriland)
  • سرنا امینی (serna_amini)
  • محمد امین کریم‌پور (Mohamadaminkarimpor)
  • علی صبوری (saburi_ali)
  • پوری تی جی ((poorytj
  • صنم سمیع‌پور (sanam_samipoor)
  • میلاد تیستر (milad_taster)
  • ملینا تاج (melinataj)

ارسال یک دیدگاه

13 + شش =