بهترین پیج » بهترین پیج لباس مجلسی
بهترین پیج لباس مجلسی

عناوین محتوایی که می خوانیم .

راهنمای خرید لباس مجلسی

لباس‌های مجلسی در ‌رنگ‌ها و مدل‌های مختلفی در بازار وجود دارند. همین مسئله باعث می‌شود که بسیاری از افراد در زمان خرید این لباس‌ها سردرگم شوند. در صورتی که با راهنمای خرید از پیج لباس مجلسی در اینستاگرام تهران آشنا شوید، به راحتی و در کمترین زمان می‌توانید لباس مجلسی مناسب خود را انتخاب کنید. علاوه بر این، لباس خریداری شده توسط شما نه تنها راحت است؛ بلکه اعتماد به نفس بیشتری به شما می‌دهد. در زمان خرید از پیج لباس مجلسی شانزلیزه تهران نکات زیر را در نظر داشته باشید:

انتخاب لباس مجلسی بر اساس فرم بدن

برای انتخاب لباس مجلسی باید توجه داشته باشید که لباس شما نه تنها ویژگی‌های زیبای شما را به خوبی نشان دهد؛ بلکه بتواند عیب‌هایتان را بپوشاند. به این منظور باید با شکل کلی و فرم بدن خود آشنا باشید. در ادامه به انواع مدل‌های اندام می‌پردازیم:

اندام سیبی شکل

در اندام سیبی شکل، بالاتنه و شانه فرد از پاهای او عریض تر خواهد بود. به طور کلی افرادی که دارای این اندام هستند، معمولا سینه‌ها و شکم درشتی دارند. کسانی که اندام سیبی شکل دارند، در زمان خرید لباس مجلسی از کانال لباس مجلسی شانزلیزه تهران باید توجه داشته باشند که لباس آن‌ها در قسمت بالاتنه نباید جزئیات زیادی داشته باشد.

اندام گلابی شکل

در اندام گلابی شکل باسن عریض‌تر از شانه‌ها است. به طور کلی افرادی که دارای این فرم بدن هستند، پایین تنه درشت‌تری خواهند داشت. معمولا به کسانی که اندام گلابی شکل دارند، پیراهن‌های A-line پیشنهاد می‌شود. همچنین می‌توانید از لباس‌های مجلسی که قسمت شانه را بزرگ‌تر نشان می‌دهند استفاده کنید.

ساعت شنی

اندام ساعت شنی به اندامی گفته می‌شود که در آن تقریبا اندازه شانه و باسن برابر است و کمر از آن‌ها باریک‌تر خواهد بود. اندام ساعت شنی دقیقا همان اندامی است که همه افراد دوست دارند آن را داشته باشند؛ چرا که می‌توانید هر نوع لباس مجلسی را بپوشید.

مستطیل

در افرادی که بدن آن‌ها به فرم مستطیل است، کمر، باسن و سینه تقریبا یک اندازه هستند و اندام آن‌ها انحنای کمی دارد. به افرادی که اندام مستطیلی دارند پیشنهاد می‌شود که لباس‌هایی با یقه v شکل و سیلوئت A انتخاب کنند. به طور کلی لباس‌هایی که باعث حجیم نشان دادن باسن و شانه می‌شوند برای این فرم اندام مناسب‌تر خواهند بود.

مثلث برعکس

کسانی با فرم بدنی مثلث برعکس، شانه‌های پهن و باسن کوچکتر از آن دارند. لباس مجلسی مناسب برای این افراد باید بخش پایین تنه و باسن را حجیم‌تر نشان دهد تا تعادل آن با شانه حفظ شود.

خرید لباس مجلسی بر اساس بودجه

نه تنها برای خرید لباس مجلسی از اینستاگرام لباس مجلسی شانزلیزه تهران، بلکه برای خرید همه لباس‌های‌ دیگر نیز باید متناسب با بودجه‌تان دست به انتخاب بزنید. بنابراین پیش از آنکه خرید خود را انجام دهید، ابتدا بودجه‌ای برای آن در نظر بگیرید. با این کار گزینه‌های پیش رو محدودتر می‌شوند و راحت‌تر می‌توانید انتخاب کنید. معمولا قیمت لباس مجلسی شانزلیزه تهران اینستاگرام بر اساس عواملی مانند نوع پارچه، برند، تزئینات و جزئیات روی لباس تعیین می‌شود. از آنجایی که برخی لباس‌های مجلسی قیمت بسیار بالایی دارند، در زمان خرید باید قیمت را هم در نظر داشته باشید. لباس‌های مجلسی باکیفیتی که طرحی کلاسیک و رنگی خنثی دارند، دارای ماندگاری بیشتری بوده و برای سال‌های طولانی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

گاهی اوقات اینستاگرام لباس مجلسی پاساژ شانزلیزه تهران، حراج و تخفیفات باور نکردنی بر روی لباس‌های مجلسی قرار می‌دهد. در این زمان می‌توانید یک لباس مجلسی بسیار باکیفیت با تزئینات زیاد را با قیمت پایینی خریداری نمایید.

به برند و طراح لباس مجلسی توجه کنید

لباس‌هایی که توسط یک طراح ماهر و باسابقه آماده شده باشند، نسبت به لباس‌‌هایی که سریع دوزی شده‌اند، کیفیت و قیمت بالاتری دارد. بنابراین در زمان انتخاب لباس مجلسی حتما به برند، طراح و نوع دوخت لباس توجه کنید. لباس‌های مجلسی که کار دست طراحان ماهر هستند دارای یقه‌های زیبا، درزهای منظم و به طور کلی دارای تناسب خواهند بود. معمولا این نوع لباس‌ها از بهترین پارچه تولید می‌شوند و بر روی آن‌ها تزئینات خاصی وجود دارد. در نتیجه ارزش خرید و پرداخت هزینه بالا را دارند.

سایز لباس مجلسی باید متناسب با اندازه شما باشد

لباس‌هایی را خریداری کنید که نه خیلی کوچک و نه خیلی بزرگ باشند. به عبارت دیگر لباسی که خریداری می‌کنید باید متناسب با اندام شما باشد. توجه داشته باشید در صورتی که لباس مجلسی باکیفیت بخرید، نه تنها پارچه، دوخت و مدل آن کیفیت بالایی دارد؛ بلکه عیوب اندام شما را هم می‌تواند بپوشاند.

انتخاب رنگ مناسب برای لباس مجلسی

در زمان خرید از اینستاگرام لباس مجلسی پاساژ شانزلیزه تهران نباید به دنبال زیباترین رنگ باشید؛ بلکه باید رنگی را انتخاب کنید که متناسب با پوست شما است. رنگ لباس مجلسی به اندازه سایر عوامل مانند دوخت و نوع لباس می‌تواند در زیبایی شما تاثیرگذار باشد. بنابراین در زمان خرید لباس مجلسی در نظر داشته باشید که ممکن است یک مدل متناسب با فرم بدن شما باشد و رنگ بندی زیبایی هم داشته باشد، اما رنگ آن با رنگ پوستتان همخوانی نداشته باشد. در این صورت بهتر است از خرید این لباس صرف نظر کند.

به یقه لباس مجلسی توجه کنید

یکی از مهم‌ترین بخش‌های لباس مجلسی، یقه خواهد بود. چون اولین قسمتی که نگاه‌ها را به خود خیره می‌کند مدل یقه است. الگوی یقه باید متناسب با آستین باشد. اهمیت یقه به اندازه‌ای است که می‌تواند شیک بودن یا غیررسمی بودن لباس را تعیین کند. لباس‌های مجلسی دارای یقه‌های مختلفی هستند که بر اساس فرم اندامتان باید بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

توجه به پارچه لباس مجلسی

نحوه ایستایی لباس مجلسی بر روی بدن، روی زیبایی آن تاثیر به سزایی دارد. اگر شما لاغر هستید و از پارچه‌هایی که به اندام شما می‌چسبند استفاده کنید، لاغرتر به نظر خواهید رسید. در صورتی که تپل هستید، پارچه‌هایی که حجیم هستند شما را پرتر نشان می‌دهند. علاوه بر این باید پارچه لباس مجلسی خود را بر اساس شرایط آب و هوایی انتخاب کنید. همچنین باید با نحوه تمیز کردن و مراقبت از پارچه لباس آشنا باشید تا بتوانید طول عمر آن را افزایش دهید. لباس‌های مجلسی که از پارچه‌های ژرژت، کتان و ابریشم تولید می‌شوند، گران‌تر به نظر می‌رسند. این پارچه‌ها هیچ وقت از مد نمی‌افتند و همیشه لوکس و خیره کننده خواهند بود.

نحوه شستشوی لباس مجلسی

معمولا همه افراد برای شیک بودن در مهمانی‌ها و مجالس تنها به قبل از آن فکر می‌کنند و کمتر کسی در رابطه با اتمام مهمانی برنامه‌ریزی می‌کند. ممکن است تاکنون برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از مهمانی یا عروسی متوجه شوید لباس مجلسیتان کثیف شده است. همه افراد دوست دارند بعد از این مراسم‌ها استراحت کنند، اما ممکن است با لکه چای، شربت، کیک یا رژ لب بر روی لباسشان مواجه شوند. برخی فکر می‌کنند که شستشوی لباس مجلسی کار سختی است؛ به همین دلیل از تمیز کردن آن منصرف می‌شوند و ترجیح می‌دهند بعدا به سراغش بروند. شستن لباس مجلسی در خانه کار سختی نیست و با رعایت چند نکته می‌توانید لباس‌های خود را مانند روز اول تمیز و زیبا کنید. این نکات به شرح زیر هستند:

شناخت نحوه شستشو بر اساس نوع پارچه

هر یک از پارچه‌ها روش شستشوی متفاوتی دارند که معمولا با علائم اختصاری بر روی پارچه کوچکی نوشته شده و درون لباس تعبیه شده است. با بررسی این علائم می‌توانید در رابطه با زمان مورد نیاز برای شستشو، درجه حرارت آب و … اطلاعات خوبی به دست آورید.

هر چه سریع‌تر برای شستشوی لباس مجلسی اقدام کنید

هرگز اجازه ندهید کثیفی و لکه بر روی لباس‌هایتان، به خصوص لباس مجلسی برای مدت طولانی باقی بماند. در اولین فرصت باید برای تمیز کردن این آلودگی‌ها اقدام کنید. در غیر این صورت تمیز کردن آن‌ها سخت می‌شود و ممکن است لکه بر روی لباس ماندگار شود‌.

لباس مجلسی رو برعکس کنید

پیش از آن که برای شستن لباس مجلسی خود اقدام نمایید باید آن را برعکس یا اصطلاحا پشت و رو کنید. این کار باعث حفظ ظاهر لباس و عدم آسیب به آن می‌شود. با این اقدام لباس مجلسی شما پس از شستشو نیز درخشش سابق خود را حفظ خواهد کرد.

از شوینده ملایم استفاده کنید

اکثر افراد بیش از حد نیاز از شوینده‌ها استفاده می‌کنند. به این افراد پیشنهاد می‌شود که میزان مصرف شوینده خود را نصف یا کمتر کنند تا متوجه شوند لباس‌ها باز هم مانند سابق تمیز می‌شوند. استفاده بی رویه از شوینده‌ها نتیجه عکس می‌دهد و لباس شما را کثیف‌تر خواهد کرد. چون کف زیاد باعث نگه داشتن آلودگی‌ها و باکتری‌ها در بافت لباس می‌شود و نیاز به شستشوی مجدد دارد. در صورت شستشوی لباس مجلسی باید بخش شوینده دستگاه را تا خط نرمال پر کنید. علاوه بر این باید از شوینده‌هایی کمک بگیرید که در مقایسه با سایر مواد شوینده آسیب کمتری به لباس وارد می‌کنند. شوینده‌های مخصوص لباس کودک این ویژگی را دارند و آسیب زیادی به بافت لباس وارد نمی‌کنند.

قبل از انتخاب فروشگاه مرود نظر حتما بهترین پیج های لباس در اینستاگرام را بخوانید.

اینستاگرام لباس مجلسی شانزلیزه تهران

اینستاگرام لباس مجلسی شانزه لیزه تهران , یکی از محبوب‌ترین بازارهای لباس مجلسی تهران، پاساژ شانزلیزه نام دارد که در چهارراه امیر اکرم واقع شده است. این پاساژ همه روزه مهمان مشتریان زیادی است که از قسمت‌های مختلف تهران برای خرید لباس مجلسی به آنجا آمده‌اند. در این پاساژ، لباس فروشی‌های زیادی وجود دارد که اکثر آن‌ها تولید کننده لباس مجلسی هستند؛ به همین دلیل تنوع رنگ، طرح و قیمت آن‌ها بسیار زیاد است.

یکی دیگر از مزایای پاساژ شانزلیزه این است که علاوه بر لباس مجلسی، فروشگاه‌های لباس بچگانه زیادی نیز در آن وجود دارد. علاوه بر این موقعیت این پاساژ مناسب است و به تاکسی، اتوبوس و مترو دسترسی دارد. اگر به دنبال لباس مجلسی باکیفیت و قیمت مناسب هستید، پاساژ شانزلیزه می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. حتی می‌توانید پیش از مراجعه از پیج اینستاگرام این پاساژ دیدن کنید تا از نمونه‌های آن مطلع شوید.

آدرس پیج آن‌ها shanzelize است که علاوه بر طرح‌های مختلف لباس مجلسی، نکات مهمی در رابطه با انتخاب این لباس‌ها در اختیار علاقمندان قرار داده است‌.

لباس مجلسی به لباسی گفته می‌شود که برای شرکت در عروسی، مهمانی و تولد مورد استفاده قرار می‌گیرد. لباس‌های مجلسی انواع مختلفی دارند که بر اساس اندام و سلیقه هر شخص در رنگ‌ها و طرح‌های گوناگونی تولید می‌شوند. برخی از آن‌ها بلند و برخی دیگر کوتاه هستند. علاوه بر این می‌توانند به صورت کاملا پوشیده یا باز تولید شوند.

امروزه با بالا رفتن قیمت لباس، قیمت لباس‌های مجلسی نیز افزایش داشته است. در نتیجه همه افراد به دنبال خرید این لباس‌ها با قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول هستند. در صورتی که در شهر خودتان لباس مجلسی دلخواهتان را پیدا نکردید، می‌توانید به پیج‌های اینستاگرام مراجعه کنید و از بین نمونه‌های مختلف یکی را انتخاب نمایید. در ادامه به معرفی بهترین پیج لباس مجلسی می‌پردازیم.

همچنین در اینجا بخوانیذ که بهترین میکاپ آرتیست تهران کیست؟

مزون لباس مجلسی شیک در اینستاگرام

یکی از دغدغه‌هایی که خانم‌ها قبل از رفتن به عروسی یا مهمانی دارند، انتخاب یک لباس مجلسی مناسب و شیک است. همه افراد دوست دارند لباسی بپوشند که در مراسم بدرخشند و همه نگاه‌ها را به خود خیره کنند. در زمان انتخاب لباس مجلسی باید به نکات مهمی توجه نمایید؛ برای مثال باید لباس‌هایی بر اساس فرم بدنتان خریداری نمایید.

لباس مجلسی باید به گونه‌ای باشد که نقاط قوت شما را نشان دهد. مثلا اگر احساس می‌کنید پاهای زیبایی دارید ترجیحا لباس‌هایی که تا بالای زانو هستند بپوشید. لباس‌هایی که یقه باز دارند، نگاه را به سمت گردن و صورت شما می‌کشانند. مورد دیگری که باید مورد توجه قرار دهید، قد لباس مجلسی است. اگر قد شما کوتاه یا متوسط است بهتر است از لباس‌های مجلسی کوتاه و بالای زانو استفاده کنید.

لباس‌های بلند و ماکسی برای افراد قد بلند مناسب‌تر خواهند بود. علاوه بر این لباس مجلسی شما باید متناسب با رنگ پوستتان انتخاب شود.‌ افرادی که پوست آن‌ها روشن است باید از لباس‌های تیره و افرادی که پوست آن‌ها تیره است باید از لباس‌های مجلسی رنگ روشن استفاده کنند. فروشگاه آنلاین مدلیست یکی از برترین فروشندگان لباس مجلسی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ شروع کرده و بروزترین لباس‌ها را برای علاقمندان قرار داده است.

شما می‌توانید خرید خود را در کمترین زمان و از طریق سایت آن‌ها انجام دهید. برای اطلاع از قیمت و دیدن نمونه کارها به پیج اینستاگرام modlist.ir مراجعه کنید.

سوالی که بسیاری از مردم میپرسند این است که حراجی های تهران از کی شروع میشه ؟

اینستاگرام لباس مجلسی پوشیده ترک

در بین مدل‌های مختلف لباس مجلسی، لباس‌های پوشیده ترک در بین خانم‌ها طرفداران بیشتری دارند. شاید علت این علاقه را بتوان نزدیک بودن فرهنگ ایران با کشور ترکیه دانست. از آنجایی که این لباس‌ها معمولا به صورت کاملا پوشیده طراحی می‌شوند، برای همه مجالس مناسب خواهند بود. این مسئله باعث می‌شود که خانم‌ها نه تنها پوشیده و آراسته باشند؛ بلکه جذاب و شیک پوش به نظر برسند.

البته همه لباس‌های مجلسی ترک پوشیده نیستند و بر اساس نوع مراسم لباس‌های بازتری هم دارند. اما همچنان لباس‌های مجلسی پوشیده ترک طرفداران بیشتری خواهند داشت. همه شما می‌توانید با مراجعه به بازار، لباس‌های مجلسی ترک را ببینید. اما در این صورت وقت زیادی از شما تلف می‌شود و ممکن است همچنان لباس دلخواهتان را پیدا نکنید.

پیشنهاد ما به شما این است که از پیج‌های اینستاگرام دیدن کنید و بدون اتلاف وقت، لباس مورد علاقه‌تان را درب منزل تحویل بگیرید. پیج lebase.majlesi.turk باکیفیت‌ترین لباس‌های ترک را در اختیار شما قرار می‌دهد. این پیج انواع مختلف لباس مجلسی در سایزهای مختلف و حتی سایزهای بزرگ موجود دارد. نکته جالبی که در رابطه با پیج لباس مجلسی ترک وجود دارد این است که فروش آن هم به صورت تکی و هم به صورت عمده است‌.

طبق نظر سنجی های مرتبط از بازار شانزه لیزه عمدتا خریداران لباس مجلسی شانزه لیزه این پیج هارا معرفی کرده اند

 

مزون شانزه لیزه

 

مزون پاپیون

مزون مانتومد

ارسال یک دیدگاه

6 − چهار =