بهترین پیج » بهترین برنامه ساخت کلیپ برای اینستاگرام
ادیت فیلم اینستاگرام

عناوین محتوایی که می خوانیم .

بهترین برنامه ساخت کلیپ برای اینستاگرام

ساخت کلیپ و ویدیوهای جذاب برای پست کردن در اینستاگرام چه برای پیج شخصی باشد چه به عنوان پست تبلیغاتی یا معرفی خدمات و محصولات، یکی از مواردی است که می‌تواند به جذب فالوور کمک کند و منجر به دیده شدن پیج شما شود. معمولا طراحان حرفه‌ای ترجیح می‌دهند برای ویرایش و تدوین ویدیو از لپ تاپ و برنامه‌های حرفه‌ای استفاده کنند. اما بسیاری دیگر از افراد نیز ترجیح می‌دهند این کار را به راحتی و با تلفن همراه خود انجام دهند. برنامه‌های زیادی برای گوشی‌های اندروید و IOS وجود دارد که می‌توانند کار برنامه‌های حرفه‌ای را انجام دهند. برای مثال فیلم‌ها را ویرایش کنند، لوگوی شما را بر روی آن قرار دهند و افکت گرافیکی یا صوتی به آن اضافه نمایند. در ادامه به کلیپ ساز های معروف اینستاگرام اشاره می‌کنیم.

کلیپ ساز های معروف اینستاگرام

امروزه همه افراد از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. در بین شبکه‌های مجازی، اینستاگرام یکی از پرکاربردترین و شناخته شده‌ترین برنامه‌ها به شمار می‌رود. در صورتی که با این برنامه سر و کار داشته باشید متوجه می‌شوید که محتوای روزمره و معمولی نمی‌تواند نظر مخاطبان را جلب کند و برای دیده شدن محتواهایتان به رنگ و لعاب بیشتری نیاز خواهید داشت. از آنجایی که اینستاگرام یک برنامه تصویر محور محسوب می‌شود، ساخت ویدیوهای حرفه‌ای می‌تواند به جذب مخاطب کمک شایانی کند. جهت ساخت کلیپ با عکس و آهنگ برای اینستاگرام می‌توانید از برنامه‌های مختلفی استفاده کنید. در ادامه به پرکاربردترین برنامه‌ها برای ادیت اینستاگرام اشاره می‌کنیم:

VideoShow

همه افرادی که در زمینه ویدیو مارکتینگ مشغول به کار هستند یا به ساخت کلیپ حرفه‌ای برای پیج اینستاگرام خود علاقه دارند، حتما تاکنون با نام برنامه ویدیو شو روبرو شده‌اند. این برنامه کاربری آسانی دارد و در زمینه ساخت فیلم بسیار حرفه‌ای و همه کاره عمل می‌کند. به راحتی و با مراجعه به گوگل پلی می‌توانید به صورت مستقیم VideoShow را دانلود کرده و به صورت رایگان از آن استفاده نمایید. برخی از امکانات و ویژگی‌های این برنامه عبارتند از:

  • عملکرد کارآمد و ساده
  • برخورداری از موسیقی، صدا و متن با قابلیت ویرایش
  • برخورداری از فریم‌ها و استیکرهای مختلف
  • دارا بودن افکت‌های زیبایی
  • دارا بودن افکت‌های اف ایکس برای فیلم و عکس
  • قابلیت تنظیم پس زمینه
  • برخورداری از ابزارهای حرفه‌ای برای ادیت فیلم و عکس

دارا بودن ویژگی فرمت هوشمند برای اشتراک گذاری در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی

ارسال یک دیدگاه

2 × یک =