بهترین پیج » ویژگی های بهترین روانشناس ایران

عناوین محتوایی که می خوانیم .

بی‌شک در زندگی همه ما تاکنون مسائل و مشکلاتی پیش آمده که حل کردن آن‌ها از توانمان خارج بوده است. شاید بارها به راه‌حل این مشکلات فکر کرده‌ایم، روش‌های گوناگون را امتحان کرده و از دیگران نظر پرسیده‌ایم، اما نتیجه مناسبی به دست نیاورده‌ایم. در این زمان باید به یک پروفسور روانشناس در تهران مراجعه کنیم. روانشناس مورد نظر ما باید تجربیات ارزشمند و دانش زیادی در این زمینه داشته و برای سال‌های طولانی به درمان بیماران مختلف پرداخته باشد. در ادامه به ویژگی‌های بهترین روانشناس حال حاضر ایران اشاره می‌کنیم:

خود کنترلی عاطفی

زمانی که کسی در رابطه با مشکلات زندگی خود با ما صحبت می‌کند، ما به صورت ناخودآگاه به هم می‌ریزیم. دلیل آن هم این است که نمی‌توانیم احساسات و عواطف خود را در این موارد کنترل کنیم. اما یکی از ویژگی‌های بهترین روانشناس تهران برای درمان افسردگی این است که دارای خود کنترلی عاطفی بالایی می‌باشد. یک روانشناس در زمان صحبت کردن با بیماران به صورت حرفه‌ای، عواطف و احساسات خود را کنترل می‌کند؛ چون می‌داند این احساسات نباید تاثیر منفی بر روی موقعیت حرفه‌ای او بگذارند. روانشناسان افرادی کاملا باثبات و محکم هستند که برای برطرف کردن مشکلات خود می‌توانید به آن‌ها تکیه کنید.

قدرت همدلی بالا

ممکن است تاکنون برای شما هم پیش آمده باشد که با افراد مختلف صحبت کرده‌اید و به این نتیجه رسیده‌اید که حرف‌هایتان را درک نکرده‌اند. این موضوع کاملا حقیقت دارد. ممکن است دیگران نتوانند به خوبی شما را درک کنند، اما بهترین روانشناسان تهران دارای قدرت همدلی و درک بالایی هستند. مشاوران خود را در جایگاه بیمار قرار می‌دهند و از دیدگاه او به مشکلات نگاه می‌کنند. مثل زمانی که خود را به جای شخصیت‌های کتاب قرار می‌دهید و تمام احساسات آن‌ها را درک می‌کنید.

نگاه کردن به مسائل با ذهن باز

گاهی اوقات بیماران و مراجعان با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند که با ارزش‌های انسانی یا سیستم اعتقادی در تضاد هستند. در رابطه با این مسائل نمی‌توان به راحتی با دیگران صحبت کرد؛ چرا که فرد را مورد قضاوت قرار می‌دهند. اما یک روانشناس خوب مرد در تهران می‌داند که باید با ذهنی باز به مسائل نگاه کند. در این زمان به دنبال دلیل این افکار و رفتار می‌گردد. باز بودن ذهن روانشناس همان چیزی است که بیمار را در مسیر درمان نگه می‌دارد.

صبور بودن

یک روانشناس خوب و باتجربه می‌داند که درمان بیماران ممکن است برای زمان زیادی طول بکشد. گاهی اوقات این روند تا ماه‌ها ادامه خواهد داشت و بیمار بعد از گذشت زمان طولانی به درمان پاسخ می‌دهد. در صورتی که روانشناس تهران تجربه و صبر کافی نداشته باشد، توانایی‌های خود را زیر سوال می‌برد. او باید به بیمار اجازه دهد تا به آرامی مسیر بهبودی را طی کند و به نتیجه برسد.

صداقت با بیمار

همه بیماران دوست دارند درمانگر با آن‌ها صادق باشد و دروغ نگوید. اگر بیمار متوجه صداقت روانشناس شود، مسائلی را برای او بازگو می‌کند که تا به حال با کسی در میان نگذاشته است. در این صورت مراجعه کننده به مشاور اعتماد کرده و از راهکارهای درمانی او پیروی می‌کند.

شنونده‌ای خوب

همه ما دوست داریم با کسانی صحبت کنیم که شنونده خوبی هستند و ما را قضاوت نمی‌کنند. حتی در اکثر مواقع به دنبال ارائه راه‌حل یا راهکار از سمت آن‌ها نیستیم و دوست داریم فقط شنیده شویم. در صورتی که در اطراف شما چنین کسی وجود ندارد، بهتر است به یک پروفسور روانشناس در تهران مراجعه کنید. چون روانشناسان شنونده‌های بسیار خوبی هستند. مشاور به بیمار اجازه می‌دهد تا در مورد همه مشکلات و مسائل خود صحبت کند و با موافقت بیمار، درمان را شروع می‌کند.

برترین پزشکان

مطالب جدید

ارسال یک دیدگاه

چهار × دو =

همراه ما باشید آیا میخواهید آخرین مشاوره رایگان پزشکان برای شما ارسال شود؟ خیر بله