بهترین پیج » ایمپلنت اقساطی در تهران

عناوین محتوایی که می خوانیم .

ایمپلنت یکی از پرطرفدارترین و بهترین روش‌های جایگزینی دندان و اصلاح طرح لبخند محسوب می‌شود. از این روش درمانی و زیبایی می‌توان برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته، خراب و پوسیده استفاده کرد. البته برخی از افراد به دلیل بالا بودن هزینه‌های این روش و نداشتن توان مالی از انجام آن منصرف شده و به سراغ روش‌های جایگزین با طول عمر پایین یا ایمپلنت ارزان قیمت می‌روند. معمولا دندانپزشکان و کلینیک‌های دندانپزشکی برای برطرف کردن مشکلات مالی مراجعه کنندگان، ایمپلنت اقساطی بدون چک را به آن‌ها پیشنهاد می‌دهند. انجام ایمپلنت به صورت قسطی باعث می‌شود کسانی که بضاعت مالی ندارند، به جای استفاده از روش‌های جایگزین مانند دندان مصنوعی از روش مطمئن و بادوام ایمپلنت استفاده کنند.

ایمپلنت اقساطی چیست؟

ایمپلنت یک روش درمانی جدید است که دندان‌های خراب و نازیبا را با دندان‌هایی سالم و زیبا جایگزین می‌کند و عملکرد دندان‌های طبیعی را به فرد باز می‌گرداند. اما بسیاری از افراد به دلیل قیمت بالای کاشت ایمپلنت از انجام آن سر باز می‌زنند. هزینه انجام این روش در مقایسه با روش‌های درمانی دیگر مانند اوردنچر، لمینت و … گران‌تر است و همین مسئله باعث می‌شود که بسیاری از افراد توان پرداخت هزینه‌های آن را نداشته باشند. به همین دلیل کسانی که به جایگزینی دندان و کاشت ایمپلنت نیاز دارند، در اکثر موارد به دنبال روش‌های دیگر هستند.

برخی از دندانپزشکان و کلینیک‌ها، شرایط ایمپلنت اقساطی در جنوب تهران در نظر گرفته‌اند تا بیماران و علاقمندان بتوانند از این روش استفاده کنند و به دنبال روش‌های جایگزین یا ایمپلنت‌های بی‌کیفیت نباشند.

شرایط پرداخت هزینه ایمپلنت قسطی چگونه است؟

هزینه کاشت ایمپلنت به عوامل مختلفی مانند نوع ایمپلنت، تعداد ایمپلنت، وسایل و مواد مورد نیاز و … بستگی دارد. این هزینه در مطب‌ها، کلینیک‌ها و مراکز درمانی مختلف متفاوت خواهد بود. اما همانطور که گفته شد، برخی از کلینیک‌ها شرایط اقساطی برای مراجعه کنندگان خود فراهم کرده‌اند تا کسانی که به این روش نیاز دارند با خیالی آسوده بتوانند درمان خود را شروع کنند. برای اطلاع از ایمپلنت قسطی شرق تهران باید ابتدا به کلینیک مورد نظر خود مراجعه کنید تا وضعیت دندان‌های شما توسط پزشک متخصص مورد بررسی قرار بگیرد.

پس از اینکه نوع ایمپلنت و تعداد ایمپلنت‌های مورد نیاز تعیین شدند، هزینه نهایی ایمپلنت مشخص خواهد شد. بر اساس شرایط کلینیک مورد نظر می‌توانید تمام هزینه را به صورت یکجا پرداخت کرده یا از طریق چک برای پرداخت آن اقدام کنید. در صورتی که کلینیک دندانپزشکی شرایط قسطی برای بیماران قرار داده باشد، پس از تعیین هزینه باید مبلغی را به عنوان پیش پرداخت در جلسه اول پرداخت نمایید. جهت اطلاع از هزینه‌ها و شرایط ایمپلنت اقساطی تهران باید با پزشک خود مشورت کنید و بر اساس بودجه خود شرایط اقساط را تعیین نمایید.

مزایای ایمپلنت اقساطی در جنوب تهران

معمولا هزینه انجام درمان‌های دندانپزشکی به خصوص کاشت ایمپلنت در سراسر دنیا برای اکثر بیماران سنگین است. اما در ایران به دلیل وجود تورم و افزایش قیمت دلار این هزینه بیشتر از کشورهای دیگر می‌باشد و مراجعه کنندگان نمی‌توانند هزینه آن را به صورت یکجا پرداخت کنند. طرح ایمپلنت قسطی این امکان را برای بیماران فراهم می‌کند تا علاوه بر کاشت ایمپلنت در بهترین کلینیک‌ها و بهره‌مندی از هنر دندانپزشکان باتجربه، از مزایای داشتن یک دندان باکیفیت برخوردار شوند و بتوانند هزینه آن را به صورت تدریجی و ماهانه پرداخت کنند.

بنابراین مهم‌ترین مزیتی که ایمپلنت قسطی شرق تهران دارد، افزایش قدرت خرید مراجعه کنندگان و انتخاب بهترین نوع ایمپلنت است. علاوه بر این بیماران می‌توانند برنامه‌ریزی بهتر و دقیق‌تری برای پرداخت‌های دوره‌ای و ماهانه خود داشته باشند و از همه خدمات مربوط به ایمپلنت استفاده کنند، بدون اینکه نگران هزینه آن باشند. همچنین متقاضیان می‌توانند بدون محدودیت مالی، مطمئن‌ترین و بهترین مراکز دندانپزشکی را انتخاب کرده و با استفاده از ایمپلنت‌های مناسب، کیفیت زندگی خود را بهبود بخشند.

ایمپلنت‌ها بر اساس کشور سازنده آن‌ها به سه گروه طبقه‌بندی می‌شوند. ایمپلنت‌های آمریکایی بهترین نوع ایمپلنت محسوب می‌شود و در رتبه دوم ایمپلنت‌های اروپایی قرار می‌گیرند. در نهایت نیز ایمپلنت‌های قیمت مناسب کره‌ای قرار دارند. با وجود شرایط قسطی، دیگر نیاز به انتخاب ارزان‌ترین ایمپلنت نخواهد بود. شما می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین ایمپلنت را انتخاب کنید و هزینه آن را به صورت قسطی پرداخت نمایید.

انواع روش پرداخت ایمپلنت اقساطی تهران

شرایط اقساط ایمپلنت ممکن است بر اساس نظر کلینیک مورد نظر متفاوت باشد. رایج‌ترین شرایط پرداخت ایمپلنت اقساطی تهران به شرح زیر هستند:

کاشت دندان در چند قسط

برخی از کلینیک‌های دندانپزشکی، اقساط این روش را به دو یا سه قسط تقسیم می‌کنند که تعداد اقساط به مراحل درمان بستگی دارد. معمولا کاشت دندان با این روش به این صورت است که یک قسط در ابتدای کار، قسط دوم در مراحل آخر کاشت و قسط آخر نیز بعد از قالب‌گیری دریافت می‌شوند. در این صورت هزینه‌های درمان به بیمار فشار وارد نمی‌کنند.

ایمپلنت قسطی با چک

تعدادی دیگر از کلینیک‌های دندانپزشکی با دریافت چک، ایمپلنت قسطی انجام می‌دهند. مبلغ و تاریخ چک توسط کلینیک تعیین می‌شود و در تاریخ ذکر شده چک باید پاس شود. اما شرایط برخی دیگر از کلینیک‌ها به این صورت است که از چک به عنوان ضمانت برای پرداخت اقساط استفاده می‌کنند. در این روش متقاضی یک چک معتبر بانکی به کلینیک تحویل می‌دهد و بعد از به پایان رسیدن قسط‌ها، چک خود را دریافت خواهد کرد.

کاشت ایمپلنت دندان قسطی با سفته

بسیاری از کلینیک‌های دندانپزشکی شرایط ارائه سفته برای بیماران خود فراهم می‌کنند تا بتوانند به صورت قسطی و بدون محدودیت مالی، ایمپلنت انجام دهند. در این روش سفته به عنوان ضمانت دریافت می‌شود و معمولا برای پرداخت‌های طولانی مدت به کار می‌رود. زمانی که تمامی هزینه‌های کاشت دندان پرداخت شدند، سفته به مراجعه کننده برگردانده می‌شود.

چه کسانی می‌توانند از ایمپلنت قسطی شرق تهران استفاده کنند؟

افراد زیر می‌توانند از شرایط ایمپلنت اقساطی بدون چک استفاده کنند:

  • کسانی که درآمد متوسطی دارند و نمی‌توانند هزینه‌های این روش را به صورت یکجا پرداخت کنند.
  • جوانان و دانشجویانی که شغل ثابت ندارند.
  • افرادی که می‌خواهند بودجه بندی بهتری برای پرداخت هزینه‌های درمان داشته باشند.
  • کسانی که در حال انجام سایر درمان‌های پزشکی هستند و توان مالی کمتری برای پرداخت هزینه‌های این روش دارند.
  • کسانی که تحت پوشش بیمه قرار دارند و بیمه قسمتی از هزینه‌های درمانی آن‌ها را می‌پردازد.
  • افرادی که به هر دلیلی نمی‌توانند هزینه‌های کاشت ایمپلنت را به صورت یکجا پرداخت کنند.

به طور کلی ایمپلنت اقساطی برای همه افراد مناسب و قابل انجام است، فقط بیمار نباید اقساط معوق بانکی یا چک برگشتی داشته باشد. خدمات کاشت دندان به صورت قسطی شامل همه افراد عادی، سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌شود. بنابراین در صورتی که قصد دریافت خدمات ایمپلنت را دارید، اما بودجه کافی برای انجام آن ندارید از شرایط قسطی استفاده کنید.

انواع خدمات ایمپلنت قسطی

یا پرداخت قسطی می‌توانید از خدمات زیر بهره‌مند شوید:

  • ایمپلنت تک دندان یا Single Dental Implant که با هدف جایگزین کردن یک دندان از دست رفته به کار می‌رود. این نوع ایمپلنت با شرایط قسطی قابل انجام است.
  • ایمپلنت جفت یا Double Dental Implant که برای دو دندان کنار هم استفاده می‌شود. معمولا پرداخت هزینه این روش در ۲ تا ۶ قسط امکان‌پذیر است.
  • ایمپلنت مولتی یا Multiple Dental Implants که برای جایگزین کردن چند دندان به کار می‌رود و اقساط آن می‌توانند بلندمدت باشند. معمولا اکثر کلینیک‌ها اقساط ۱۲ تا ۲۴ ماهه برای این نوع ایمپلنت در نظر می‌گیرند.
  • ایمپلنت کامل فک یا Full-Arch Dental Implants نیز همانطور که از نامش مشخص است برای جایگزین کردن همه دندان‌های یک فک به کار می‌رود. هزینه این روش بالاتر از سایر روش‌ها است و اقساط آن نیز طولانی‌تر هستند.

علاوه بر ایمپلنت، هزینه اباتمنت‌ها، پروتزهای متحرک یا ثابت، جراحی و سایر خدمات نیز به صورت قسطی قابل پرداخت است. در هر صورت بهتر است قبل از اقدام برای کاشت دندان، ابتدا گزینه‌های مختلف را با دندانپزشک خود بررسی کنید و بر اساس شرایط مالی و نیازهای خود بهترین درمان و روش پرداخت را انتخاب نمایید.

 

برترین پزشکان

مطالب جدید

ارسال یک دیدگاه

4 × پنج =

همراه ما باشید آیا میخواهید آخرین مشاوره رایگان پزشکان برای شما ارسال شود؟ خیر بله