بهترین پیج » بهترین دکتر چشم در تهران کیست

عناوین محتوایی که می خوانیم .

چشم انسان در طول زندگی با حوادث و بیماری‌های مختلفی مانند نزدیک بینی، کوررنگی، پیرچشمی، دکولمان شبکیه، گل مژه و … درگیر می‌شود. در این صورت نیاز است به بهترین چشم پزشک ایران مراجعه شود تا بتواند به دقت مشکل را بررسی کرده و سریعا برای درمان آن اقدام کند. در واقع چشم پزشکی شاخه‌ای از علم پزشکی می‌باشد که با آناتومی فیزیولوژی و بیماری‌های چشم در ارتباط است. بهترین پزشک چشم تهران علاوه بر جراحی چشم و درمان بیماری‌های طبی، باید مهارت‌ها و ویژگی‌های دیگری هم داشته باشد تا بتواند رضایت بیماران را جلب کند و اضطراب آن‌ها را کاهش دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین پروفسور چشم پزشک در تهران و ویژگی‌های بهترین چشم پزشکان بپردازیم.

بهترین چشم پزشک در تهران

متخصصان چشم پزشکی کار پیچیده و ظریفی دارند و باید به خوبی مشکلات این عضو حساس بدن را تشخیص دهند. بنابراین انتخاب بهترین چشم پزشک در تهران برای برطرف کردن مشکلات چشم، حائز اهمیت است. بهترین چشم پزشکان تهران عبارتند از:

دکتر رضا همتی

دکتر رضا همتی یکی از بهترین چشم پزشکان تهران هستند که فوق تخصص جراحی چشم دارند و می‌توانند انواع مختلف مشکلات چشم را برطرف کنند. ایشان دوره پزشکی عمومی را در دانشگاه جندی شاپور اهواز پشت سر گذاشتند و با کسب بهترین رتبه از دانشگاه فارغ‌التحصیل شدند. سپس وارد دانشگاه شهید بهشتی شدند تا دوره تخصصی چشم پزشکی را آغاز کنند. دکتر همتی در سال ۱۳۷۰ مدرک فلوشیپ جراحی عیوب انکساری و فوق تخصصی قرنیه و سگمان قدامی را از دانشگاه شهید بهشتی دریافت کردند. ایشان فعالیت خود در زمینه چشم پزشکی را از سال ۱۳۶۴ آغاز کردند و با بیش از ۳۵ سال سابقه در زمینه جراحی به بهترین متخصص چشم پزشکی تهران تبدیل شدند. خدماتی که در مطب دکتر رضا همتی ارائه می‌شود عبارتند از:

  • لازک
  • لیزیک
  • فمتولیزیک
  • جراحی آب مروارید بدون درد و بیهوشی
  • پی آر کی

مطب ایشان در پاسداران شمالی، ساختمان پزشکان نور قرار دارد و برای هماهنگی می‌توانید با شماره تلفن 02122299054 در ارتباط باشید.

دکتر آرزو آسترکی

اگر به دنبال بهترین چشم پزشک در تهران هستید، به مطب دکتر آرزو آسترکی مراجعه کنید. این متخصص در سال ۱۳۸۳ مدرک دکترای پزشکی عمومی خود را از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دریافت کردند. سپس در سال ۱۳۸۹ موفق به کسب تخصص چشم پزشکی از دانشگاه تهران شدند. علاوه بر این دکتر آرزو آسترکی مدرک دوره فلوشیپ ویتره و رتین را از دانشگاه ایران و در سال ۱۳۹۴ اخذ کردند. این پزشک دارای بورد تخصصی می‌باشد و خدمات مختلفی ارائه می‌دهد که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • لازک
  • لیزر
  • پی آر کی
  • جراحی آب مروارید
  • جراحی شبکیه چشم
  • جراحی عیوب انکساری

مطب دکتر آرزو آسترکی در خیابان شریعتی و بالاتر از پل رومی واقع شده است و برای رزرو نوبت می‌توانید با شماره 02122677004 تماس بگیرید.

دکتر مژگان نوروزی

دکتر مژگان نوروزی به عنوان بهترین دکتر چشم در تهران، جراح و متخصص چشم و عضو انجمن چشم پزشکان و جراحان بیمارستان رازی گاندی شناخته می‌شود. ایشان دوره پزشکی عمومی خود را در دانشگاه شهید بهشتی پشت سر گذاشتند و در سال ۱۳۸۶ موفق به کسب مدرک چشم پزشکی خود شدند. دکتر نوروزی در زمینه چشم پزشکی بیش از ۱۹ سال تجربه دارد و هزاران عمل جراحی موفق را در کارنامه خود جای داده است. از این رو به ساکنین پایتخت که به دنبال بهترین پزشک چشم تهران هستند، پیشنهاد می‌شود که به دکتر نوروزی مراجعه کنند تا درمان آن‌ها در کمترین زمان انجام شود. مطب این پزشک در خيابان شهيد بهشتی واقع شده است و خدمات زیر را به مراجعین ارائه می‌دهد:

  • جراحی کاتاراکت
  • جراحی آب مروارید به روش فیکو
  • جراحی انحرافات چشمی
  • جراحی زیبایی پلک
  • جراحی مجرای اشکی
  • افتادگی پلک (پتوز)
  • لازک و فمتولیزیک

دکتر سید جلیل نقیب

دکتر نقیب، بهترین جراح چشم تهران هستند که مدرک دکترای عمومی را از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دریافت کردند. سپس وارد دانشگاه شهید بهشتی شده و مدرک دکترای تخصصی چشم پزشکی به همراه فلوشیپ جراحی ویتره و رتین را اخذ نمودند. این پزشک دارای بورد تخصصی هم می‌باشند و یکی از ماهرترین پزشکان برای جراحی چشم محسوب می‌شوند. خدماتی که در مطب دکتر سید جلیل نقیب ارائه می‌شود عبارتند از:

  • جراحی آب مروارید
  • جراحی انواع شبکیه
  • لیزیک
  • لازک
  • پی آر کی

مطب این چشم پزشک در تهران، میدان انقلاب می‌باشد و شماره تماس آن نیز 02125015050 است.

پروفسور چشم پزشک تهران

پروفسور دکتر مهرداد محمد پور به عنوان بنیانگذار چشم پزشکی در بیمارستان فارابی ایران و تهران می باشند. پروفسور محمد پور جراح و فوق تخصص قرنیه و لیزیک ، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران، عضو آکادمی چشم پزشکان امریکا و عضو جامع جراحان لیزیک و قرنیه و اروپا و امریکا می باشند .

ویژگی‌های دکتر چشم پزشک تهران

همه مردم زمانی که به یک پزشک مراجعه می‌کنند انتظار دارند که ویژگی‌هایی داشته باشد. چشم پزشک نیز از این قاعده مستثنی نیست. یک چشم پزشک خوب در تهران باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

قرار دادن زمان کافی برای بیماران

در بهترین مراکز چشم پزشکی تهران، پزشکان باید با صبر و حوصله به صحبت‌های بیمار گوش کنند تا بتوانند بر اساس علائم و اطلاعات او، بیماری و مشکل را به نحو صحیح تشخیص دهند. اگر به چشم پزشکی مراجعه کردید که بدون شنیدن صحبت‌های شما سریعا نسخه نوشت، پیشنهاد می‌شود که چشم پزشکتان را عوض کنید و به پزشکی که زمان کافی برای شما و مشکلاتتان قرار می‌دهد مراجعه کنید. حتی اگر پزشک مشغله زیادی داشته باشد و بیماران زیادی پشت در منتظر باشند، وظیفه اصلی دکتر چشم پزشک تهران این است که برای بیمار ارزش قائل شود و اجازه دهد او نگرانی‌ها و مشکلات خود را بازگو کند.

پاسخ دادن به سوالات بیماران

پاسخ دهی به سوالات بیماران و قرار دادن اطلاعات لازم در اختیار آن‌ها، یکی از ویژگی‌های بهترین چشم پزشک است. چرا که بیمار باید ابهامات مربوط به بیماری‌اش را رفع کند و به سوالات ذهنی خود پاسخ دهد. بهترین پروفسور چشم پزشک ایران می‌تواند با قرار دادن راه‌های ارتباطی مختلف مانند ارتباط حضوری، تلفنی یا آنلاین به سوالات بیماران پاسخ دهد.

بی تفاوت نبودن نسبت به مراجعه کنندگان

در صورتی که به چشم پزشکی مراجعه کردید که تفاوتی بین مراجعه اول یا چندم شما قائل نشد، بهتر است در انتخاب او تجدید نظر کنید. چرا که این چشم پزشک نسبت به شما و بیماریتان بی تفاوت است. بهترین دکتر چشم پزشک تهران سعی می‌کند به دقت علائم بیماری شما را بررسی کند و در رابطه با آن اطلاعاتی جمع‌آوری نماید. به همین دلیل چشم پزشکان باید برای ثبت اطلاعات و تشکیل پرونده برای بیماران اقدام کنند تا گذشت زمان باعث کاهش راندمان معالجه بیماری نشود.

برخورد صحیح با بیمار

یک چشم پزشک خوب باید بتواند بر اساس وضعیت مراجعه‌کنندگان تغییر وضعیت دهد. برای مثال در صورتی که بیمار او یک کودک است باید سعی کند به درستی با او ارتباط برقرار نماید تا کودک نسبت به درمان و مراجعه‌های بعدی ترغیب شود و ترس و اضطراب او کاهش یابد. در زمان مراجعه افراد مسن و کم حوصله نیز باید متناسب با شرایط رفتاری و جسمی آن‌ها برخورد شود.

علاوه بر این بهترین دکتر چشم باید رفتار شایسته‌ای با مراجعه‌کنندگان داشته باشد و با نهایت احترام با آن‌ها برخورد کند. طبیعتا هیچکس دوست ندارد به پزشک بداخلاق مراجعه نماید.

سطح بالای علمی

همه چشم پزشکان باید سطح علمی بالایی داشته باشند، از جدیدترین و بروزترین متد در عرصه چشم پزشکی بهره بگیرند و درمان بیماران را با کمک بهترین دستگاه‌ها انجام دهند. هر چه سطح علمی یک چشم پزشک بالاتر باشد، سریع‌تر می‌تواند مشکل شما را تشخیص دهد.

برترین پزشکان

مطالب جدید

ارسال یک دیدگاه

4 + چهار =

همراه ما باشید آیا میخواهید آخرین مشاوره رایگان پزشکان برای شما ارسال شود؟ خیر بله