بهترین پیج » بهترین جراح قلب باز در تهران
بهترین جراح قلب

عناوین محتوایی که می خوانیم .

یکی از بزرگ‌ترین معضلاتی که امروزه بسیاری از بیماران قلبی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، انتخاب بهترین جراح قلب باز در تهران است. متخصصان و فوق تخصصان زیادی در کشور ایران و شهر تهران مشغول به فعالیت هستند که همین موضوع انتخاب بهترین جراح قلب را با مشکل روبرو می‌کند. زمانی که وقت انتخاب دکتر پنجه طلا قلب تهران می‌شود، بیماران دچار سردرگمی می‌شوند که کدامیک را برای درمان بیماری‌های قلبی و عروقی انتخاب کنند. بهترین جراح قلب باید ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی خاصی داشته باشد تا از سایر پزشکان متمایز شود و بیماران را به سمت خود بکشاند. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین جراح قلب باز ایران بپردازیم.

بهترین جراح قلب باز تهران

همه ما می‌دانیم که سلامت و حیات انسان‌ها به قلب بستگی دارد. از این رو عملکرد صحیح قلب حائز اهمیت می‌باشد و بررسی کارکرد قلب به منظور پیشگیری از بروز مشکلات قلبی بسیار مهم است. ظاهر شدن علائمی مانند فشار خون بالا، کلسترول بالا، کاردیومیوپاتی یا حمله قلبی نشان دهنده این است که شما باید به دنبال یک دکتر قلب خوب باشید. هر چه برای پیدا کردن بهترین پزشک زمان و دقت بیشتری به خرج دهید، نتیجه بهتری نیز به دست می‌آورید. از آنجایی که ممکن است در این مسیر سردرگم شوید و نتوانید بهترین پزشک را انتخاب کنید، در ادامه به معرفی بهترین جراح قلب باز ایران می‌پردازیم:

دکتر رامین بقایی

دکتر رامین بقایی فوق تخصص جراحی قلب و عروق در بزرگسالان و کودکان و متخصص جراحی عمومی هستند. ایشان با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه جراحی قلب، با نام دکتر پنجه طلا قلب تهران شناخته می‌شوند. دکتر بقایی عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه علوم پزشکی ایران هستند و به مدت ۳ سال رئیس بخش جراحی قلب بیمارستان شهید مدرس بودند. خدماتی که ایشان ارائه می‌دهد شامل جراحی دریچه‌های قلبی، مشاوره قلبی به مادران باردار، درمان بیماری‌های عروق کرونر و … می‌باشد. مطب دکتر رامین بقایی در شهر تهران، خیابان نلسون ماندلا واقع شده است و برای رزرو نوبت می‌توانید با شماره تماس ۰۲۱۸۸۶۷۰۳۵۰ تماس حاصل نمایید.

دکتر محمد حسین ماندگار

پرفسور دکتر محمد حسین ماندگار به عنوان پروفسور قلب ایران شناخته می‌شود. ایشان دارای مدرک فوق تخصص جراحی قلب و عروق هستند و در سال ۱۹۵۴ میلادی در شهر تهران متولد شدند. پروفسور ماندگار در سال ۱۹۷۲ میلادی وارد دانشگاه تهران شد و در رشته پزشکی ادامه تحصیل داد. ایشان از سال ۱۹۷۹ تا ۱۹۸۴ میلادی در حال تکمیل تحصیلات تخصصی جراحی خود بود و در سال ۱۹۸۷ موفق به کسب مدرک فوق تخصص جراحی قلب و عروق شد. از جمله خدماتی که دکتر محمد حسین ماندگار ارائه می‌دهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جراحی بیماری‌های عروق کرونر
  • جراحی بیماری‌های دریچه‌های قلب
  • جراحی بیماری‌های عروق گردن و عروق بزرگ
  • جراحی پیوند قلب
  • جراحی‌های نوین قلبی
  • جراحی اریتمی‌های قلبی و تعبیه پیس
  • جراحی بیماری‌های تومورال قلب
  • ارائه خدمات بازتوانی بعد از جراحی قلب و پیشگیری از بیماری
  • تزریق سلول‌های بنیادی
  • جراحی TAVI یا تعویض دریچه آئورت

جهت ارتباط با دکتر ماندگار با شماره ۰۲۱۸۸۷۹۳۰۰۰ تماس بگیرید یا به مطب ایشان در خیابان ولیعصر مراجعه کنید.

دکتر سید شاهرخ تقوی

دکتر سید شاهرخ تقوی، بهترین جراح قلب در تهران نی نی سایت است که در سال ۱۳۴۷ در شهر تهران متولد شد. ایشان در سال ۱۳۶۵ تحصیلات متوسطه را به اتمام رساند و در همان سال وارد دانشگاه شهید بهشتی شده و در رشته پزشکی مشغول تحصیل شد. وی در سال ۱۳۸۰ از رشته تخصصی بیماری‌های داخلی از دانشگاه علوم پزشکی ایران فارغ‌التحصیل شد و مدرک فوق تخصص قلب و عروق خود را نیز از همین دانشگاه و در سال ۱۳۸۵ دریافت نمود. دکتر تقوی وارد دوره فلوشیپ اینترونشن (آنژیوپلاستی مداخله‌ای قلب و عروق) شد و این دوره را در سال ۱۳۹۴ به پایان رساند. دکتر تقوی جزوه معدود پزشکان ایرانی است که موفق به اخذ پی در پی مدارک فلوشیپ، تخصصی و فوق تخصصی شده است. خدماتی که دکتر سید شاهرخ تقوی ارائه می‌دهد عبارتند از:

  • آنژیوپلاستی یا بازگشایی عروق کرونری قلب و محیطی
  • آنژیوپلاستی و آنژیوگرافی از راه عروق دست که بدون نیاز به کیسه شن و استراحت طولانی انجام می‌شود.
  • درمان فشارخون‌های مقاوم به درمان
  • درمان همزمان بیماری‌های داخلی از جمله دیابت، تیروئید، گوارشی و ریوی به موازات بیماری قلبی
  • مشاوره قبل از هر گونه جراحی قلب باز و آنژیوگرافی

دکتر تقوی با معروف‌ترین مراکز آنژیوگرافی تهران مانند جماران، یاس، آراد، آتیه، و محب مهر همکاری می‌کند، اما مطب ایشان در خیابان امام خمینی قرار گرفته است. برای رزرو نوبت با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۳۵۷۹۹۹ در تماس باشید.

دکتر غلامحسین فاتحی

اگر در جستجوی بهترین دکتر جراح قلب بیمارستان قلب تهران هستید، ممکن است با نام دکتر غلامحسین فاتحی روبرو شوید. این پزشک معروف متولد سال ۱۳۵۵ در شهر اردبیل است. ایشان در سال ۱۳۸۱ موفق به دریافت مدرک پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی اردبیل شد. سپس در سال ۱۳۸۸ مدرک تخصصی قلب و عروق خود را از دانشگاه علوم پزشکی مشهد گرفت و در سال ۱۳۹۴ نیز موفق به کسب مدرک فلوشيپ اینترونشنال کاردیولوژی از دانشگاه علوم پزشکی تهران شد. دکتر فاتحی عضو انجمن قلب اروپا، عضو انجمن قلب ایران، عضو انجمن اینترونشنال کاردیولوژی ایران، متخصص قلب و عروق و فوق تخصص بالون هستند. ایشان به عنوان بهترین جراح قلب ایران نی نی سایت خدمات زیر را به بیماران ارائه می‌دهد:

  • درمان فشار خون
  • درمان بیماری‌های قلب و عروق
  • نوار قلب
  • انجام آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی
  • تست ورزش
  • اکوکاردیوگرافی

مطب دکتر غلامحسین فاتحی در تهران، خیابان پاسداران قرار دارد و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن‌های ۰۲۱۲۲۹۸۲۸۸۷ و ۰۹۰۳۶۷۰۰۲۸۸ تماس بگیرید.

ویژگی های بهترین جراح قلب باز در تهران

اگر چه ممکن است در شهر تهران و سایر شهرها جراحان قلب زیادی وجود داشته باشد، اما همه آن‌ها مثل هم نیستند. البته می‌توان گفت که همه این جراحان از نظر داشتن مدرک فوق تخصص جراحی قلب مانند هم می‌باشند. با این وجود باید در نظر داشته باشید که این جراحی حساسیت زیادی دارد و جراح قلب باز مورد نظر شما باید دارای ویژگی‌های منحصر به فردی باشد. ویژگی‌های بهترین جراح قلب ایران عبارتند از:

تخصص در زمینه‌های خاص

به طور کلی بیماران باید جراح قلبی را پیدا کنند که در زمینه بیماری آن‌ها تخصص کافی داشته باشد. جراحی قلب زیر شاخه‌های گوناگونی دارد که جراحان بعد از اتمام دوره تحصیلی خود می‌توانند در برخی از این زیر شاخه‌ها که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، مهارت‌های خود را ارتقا دهند:

  • ترمیم یا تعویض دریچه‌های قلبی
  • گرفتگی عروق کرونری قلب
  • جراحی ناهنجاری‌های مادرزادی قلب
  • اصلاح آنوریسم و دایسکشن آئورت
  • اعمال جراحی نارسایی قلب
  • انجام جراحی با روش‌های غیرتهاجمی

دسترسی راحت به مطب

یکی از ویژگی‌هایی که بهترین جراح قلب باز در تهران باید داشته باشد، این است که دسترسی به مطب او راحت باشد. پزشکان باید مطب خود را در بخش‌هایی از شهر در نظر بگیرند که بیماران برای رفت و آمد اذیت نشوند. ترجیحا بهتر است مطب به وسایل نقلیه عمومی دسترسی داشته باشد تا بیماران برای مراجعه اذیت نشوند. پیشنهاد می‌شود متخصصی را انتخاب کنید که از نظر مسافت و مکان نزدیک شما است تا بدون دردسر به مطب برسید.

داشتن تجربه موفقیت آمیز

یکی از اصلی‌ترین مشخصه‌های بهترین جراح قلب ایران، داشتن تجربه کافی و موفق در این زمینه است. برای انتخاب یک جراح قلب شایسته فقط به جایگاه علمی و مدرک پزشکی او اکتفا نکنید؛ چرا که این موارد تنها میزان دانش پزشک را نشان می‌دهند. بهترین جراح قلب کسی است که تاکنون جراحی‌های موفقیت آمیز زیادی را در کارنامه پزشکی خود به ثبت رسانده است. شما می‌توانید از روش‌های گوناگون مانند مراجعه به بیمارستان یا مطب و جستجو در اینترنت از تجربیات پزشک مطلع شوید. بیمارانی که جراحی قلب خود را توسط پزشک مورد نظر شما انجام داده‌اند نیز می‌توانند بهترین اطلاعات را در رابطه با تجربه و مهارت جراح در اختیار شما بگذارند.

تمایل به آموزش بیماران

از دیگر ویژگی‌های بهترین متخصص جراح قلب می‌توان به تمایل به آموزش بیماران اشاره کرد. بیماران باید به آگاهی کافی در رابطه با بیماری خود دست یابند. بنابراین جراح قلب موظف است تا بیماران را آموزش داده و اطلاعات لازم در رابطه با بیماری و روش‌های درمانی را در اختیار آن‌ها قرار دهد. علاوه بر این پزشک باید به پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ها نیز تاکید کند و صرفا به درمان نپردازد. شما هم برای بهبود هر چه سریع‌تر باید از دستورالعمل‌های پزشک پیروی کنید تا درگیر مشکلات جدی‌تر نشوید.

شایستگی فنی بالا و قابل اعتماد بودن

گاهی اوقات بیمار به پزشک اعتماد ندارد؛ به همین دلیل از دستورات تجویز شده توسط او پیروی نمی‌کند. در این صورت فرد نتیجه مناسبی از درمان نخواهد گرفت. بنابراین پزشک شما باید با شایستگی بالا، مدرک تحصیلی مناسب و تجربیات موفق، اعتماد شما را جلب کند.

برترین پزشکان

مطالب جدید

ارسال یک دیدگاه

4 × سه =

همراه ما باشید آیا میخواهید آخرین مشاوره رایگان پزشکان برای شما ارسال شود؟ خیر بله