بهترین پیج » بهترین جراح بینی در تهران | لیست جراحان بینی تهران

عناوین محتوایی که می خوانیم .

جراح عمل بینی با بیشترین توصیه از طرف مراجعین

دکتر علیرضا سیقاری دلجوان

دکتر سحر پاکزاد

دکتر داریوش فرشی

لیست بهترین جراحان بینی در تهران با قیمت مناسب

انتخاب بهترین دکتر عمل بینی در تهران همیشه دعدغه ی مهم زیبا جویان بوده از این اینستاگرام طیف گسترده ای از بهترین جراح بینی در تهران را پوشش میدهد و انتخاب بهرین دکتر عمل بینی سخت تر خواهد شد از این رو اگر بهترین دکتر عمل بینی در تهران را میشناسید حتما در زیر این پست معرفی کنید تا سایرین نیز بتوانند از این خدمات بهترین دکتر عمل بینی در تهران استفاده کنند.

نمونه کار های دکتر عمل بینی عموما باید مناسب باشد و طیف مختلفی از نمونه کارهای جذاب داشته باشد برای ارائه ی مناسب و به موقع

بهترین جراح بینی در تهران کیست؟

تهران به واسطه ی تراکم جمعیتی بالا و به واسطه امکانات متنوع در زمینه ی پزشکی هیشه طرفداران حراحی های زییایی را جذب خود کرده است اما به راستی بهترین دکتر عمل بینی در تهران کیست؟

بهترین دکتر جراح بینی کسی است که در این زمینه متخصص باشد و دارای تحصیلات مرتبت در زمینه ی جراحی زیبایی باشد از طرفی باید نمونه های کارهای قوی داشته باشد تا از در رقابت بهترین جراحان بتواند برنده باشد.

لیست بهترین جراح بینی تهران

از آنجایی که عمل جراحی بینی علاوه بر هزینه زیادی که به دنبال دارد، دوره نقاهت طولانی نیز به همراه دارد و برای برخی افراد بسیار دردناک خواهد بود، انتخاب بهترین دکتر عمل بینی حائز اهمیت است. در ادامه به لیست بهترین جراحان بینی تهران و پیج اینستاگرام آن‌ها اشاره می‌کنیم:

دکتر محسن اسدی

یکی از متخصصان جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی در تهران، دکتر محسن اسدی است. ایشان جزو بهترین جراحان محسوب می‌شود و با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه جراحی، توانسته است بهترین خدمات را به مراجعه‌کنندگان ارائه دهد. علاوه بر این از جدیدترین متد جراحی زیبایی استفاده می‌کند. دکتر اسدی همه نوع جراحی بینی از جمله جراحی بینی گوشتی، جراحی بینی استخوانی، جراحی ترمیمی، جراحی فانتزی و جراحی به صورت طبیعی را انجام می‌دهد.

علاوه بر این خدمات دیگری مانند جراحی زیبایی پلک، جراحی ماموپلاستی و پیکرتراشی تخصصی نیز ارائه خواهد داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به پیج اینستاگرام دکتر محسن اسدی به آدرس dr.mohsenasadi@ مراجعه کنید.

تلفن تماس : 02122617680
ایدی اینستاگرام :
dr.mohsenasadi@

آدرس مطب :
تهران، قیطریه، پايين تر از اتوبان صدر، بلوار كاوه، نبش كوچه مطلبی نژاد، پلاك 21  

دکتر علی رجب پور

دکتر رجب پور از جراحان بینی مطرح در تهران و شمال غرب تهران می باشند.از تخصص های اصلی ایشان می توان به جراحی پلاستیک،ترمیمی و سوختگی اشاره داشت .پروتز سینه، لیفت شقیقه از دیگر تخصص های دکتر رجب پور میباشد.

تلفن تماس : 02191035830
ایدی اینستاگرام :
dr.rajabpur@

آدرس مطب :
تهران، شمال غرب تهران 

نمونه خدمات دکتر رجب پور

 

دکتر علیرضا محبی

یکی دیگر از برترین جراحان بینی در تهران، دکتر علیرضا محبی است. این جراح با بیش از ۱۳ سال سابقه توانسته است طرفداران زیادی پیدا کند. دکتر محبی نه تنها دوره‌های تکمیلی و تخصصی جراحی زیبایی را گذرانده است؛ بلکه دارای یک مکان مجهز و مدرن برای انجام جراحی‌های خود است. بنابراین با مراجعه به این پزشک، عمل شما در یک مطب آرام انجام می‌شود و نیازی به مراجعه به بیمارستان نخواهید داشت.

توجه داشته باشید که در این مطب تنها جراحی بینی انجام نمی‌شود؛ بلکه خدمات دیگری مانند بلفاروپلاستی، جراحی لب، جراحی گوش، پروتز لب و گونه و چانه، تزریق چربی، تزریق بوتاکس و فیلر، آندوسکوپی سینوس، ترمیم شکاف کام، جراحی پولیپ و انحراف بینی را نیز به متقاضیان ارائه می‌دهند. در صورت داشتن سوال می‌توانید به پیج دکتر علیرضا محبی به آدرس dr_alireza_mohebbi@ مراجعه نمایید.

تلفن تماس : 02122667881
ایدی اینستاگرام :
dr_alireza_mohebbi@

 آدرس مطب :
زعفرانیه- خیابان مقدس اردبیلی – مجتمع تجاری پالادیوم – ورودی اداری – طبقه 9 شمالی-واحد ۹۰۶

دکتر مجتبی ملکی

دکتر مجتبی ملکی با داشتن تخصص در زمینه جراحی گوش، حلق و بینی جزو لیست بهترین جراحان عمل بینی در تهران قرار می‌گیرد. این پزشک با در اختیار داشتن تجهیزات بروز، محیط درمانی مجهز و تیم حرفه‌ای و مجرب انواع خدمات زیبایی را با بالاترین کیفیت به زیباجویان ارائه می‌دهد. دکتر ملکی با بیش از ۱۵ سال سابقه و انجام جراحی‌های متعدد توانسته است توجه بسیاری از متقاضیان را به خود معطوف کند.

شهرت او به اندازه‌ای است که امروزه اکثر مردم از تمامی شهرهای ایران او را می‌شناسند. اصلی‌ترین خدمات تخصصی زیبایی که در مطب دکتر مجتبی ملکی انجام می‌شوند شامل جراحی تخصصی بینی، عمل ترمیم بینی، جراحی لب و گونه، جراحی زیبایی کام، عمل انحراف و پولیپ بینی، تزریق بوتاکس، تزریق ژل، تزریق چربی و فیلر به لب گونه و دور چشم هستند. برای دیدن نمونه‌ کارهای دکتر ملکی از پیج اینستاگرام doctor.maleki@ دیدن نمایید.

 تلفن تماس : 09022586893
 ایدی اینستاگرام :
 dr.mojtabamaleki_ent@
 آدرس مطب :
 ‎تهران، گاندی شمالی، نرسیده به شریفی، پلاک ۸، طبقه ۶، واحد ۲۲
 

نمونه خدمات دکتر ملکی

دکتر علی جاودانی

یکی از جراحانی که در زمینه عمل بینی گوشتی فعالیت می‌کند، دکتر علی جاودانی است. دکتر جاودانی دارای تخصص در رشته جراحی پلاستیک و زیبایی است و در این زمینه بورد تخصصی دارد. ایشان در حال حاضر عضو انجمن راینولوژی آمریکا و انجمن جراحان پلاستیک ایران است. یکی از دلایل محبوبیت دکتر جاودانی در اولویت قرار دادن سلامت مراجعه کننده، توجه به جنسیت، سن و وضعیت تنفسی زیباجو، مشاوره صادقانه و بادقت و تمرکز بر روی تناسب بینی با سایر اجزای صورت است.

تمامی مراحل جراحی بینی از جمله مشاوره قبل از عمل، آنالیز ساختار و فرم بینی، جراحی بینی و مراقبت‌های پس از آن توسط خود دکتر علی جاودانی انجام می‌شوند؛ به همین دلیل همه بیماران از او رضایت دارند. برای دیدن نمونه کارهای ایشان به پیج اینستاگرام javdani_md مراجعه کنید.

تلفن تماس : 88690909-021 
 ایدی اینستاگرام :
javdani_md@
 آدرس مطب :
 ‎تهران، سعادت آباد ، خیابان فرحزادی ، روبروی اریکه ایرانیان ، کوچه عباسی اناری ، پلاک 51 طبقه همکف واحد21

دکتر آرش نجف بیگی

یکی از بهترین پزشکان در زمینه جراحی پلاستیک و زیبایی و پیکر تراشی در تهران، دکتر آرش نجف بیگی است. این پزشک دارای گواهینامه‌های مختلف از DEF است که نشان دهنده رعایت استانداردهای جهانی و کیفیت بالای او خواهد بود. خدمات دیگری که دکتر نجف بیگی ارائه می‌دهد شامل لیپوماتیک، پروتز سینه و باسن، ابدومینوپلاستی، جراحی لیفتینگ سینه، تزریق چربی به باسن و سینه، کوچک کردن ران، بازو و ساق پا، لیفت صورت، لیفت ابرو و پیشانی، پروتز چانه و گونه و جراحی پلک هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر از پیج drnajafbeygi دیدن نمایید.

تلفن تماس : 02191009402
ایدی اینستاگرام :
drnajafbeygi@
آدرس مطب :
 ‎تهران، سعادت آباد میدان کاج خیابان سرو شرقی نرسیده به علامه شمالی پلاک ۶۴ طبقه ۵ زنگ ۵۲

دکتر کامبیز پوریوسف

دکتر کامبیز پوریوسف یکی از بهترین متخصصین جراحی عمومی و زیبایی در تهران می‌باشد که با رتبه ۲ رقمی در رشته دوره پزشکی عمومی پذیرفته شد. ایشان تحصیلات خودشان را در  دانشگاه علوم پزشکی تبریز گذراندند و بعد از ۷ سال پزشکی عمومی، توانستند با رتبه‌ای برتر در رشته تخصص قبول شوند‌. دکتر پوریوسف، در دوران رزیدنتی خودشان چندین مقاله به ثبت رساندند و دوران تخصصیشان را با دریافت بورد تخصصی تمام کردند. ایشان بعد از فارغ‌ التحصیلی از رشته جراحی پادمان دوران طرح، توانستند دوره جراحی زیبایی بینی را زیر نظر اساتید بزرگ دنیا در کشور انگلستان سپری کنند. از دکتر پوریوسف جزو ۱۰ جراح برتر استان تهران نام برده شده است و مراجعه کنندگان زیادی نیز دارند. سایر خدمات ارائه شده دکتر پوریوسف به شرح زیر هستند.

  1. انجام عمل بینی های استخوانی، گوشتی و همچنین ترمیمی
  2. پیکرتراشی
  3. ابدومینوپلاستی
  4. انجام پروتز سینه و ماموپلاستی
  5. انجام تزریق بوتاکس و ژل
  6. عمل زاویه‌ سازی فک
  7. عمل بلفاروپلاستی
 تلفن تماس : 09926761782
 ایدی اینستاگرام :
dr.kporyusef
@
 آدرس مطب :
 ‎تهران،سعادت آباد ، سرو غربی ، جنب باشگاه ورزشی دلفین ، پلاک ۹ ، ساختمان عمارت سرو (ساختمان بانک توسعه تعاون) ، طبقه چهارم

دکتر رضا وقردوست

یکی دیگر از بهترین جراحان بینی در تهران دکتر رضا وقر دوست است. ایشان فوق تخصص جراحی پلاستیک و بینی می‌باشند و با بیشتر از پنج هزار جراحی بینی و بالای ۱۵ سال سابقه (جراحی اولیه، ثانویه و تخریب شده) جزو بهترین جراحان عمل بینی به حساب می‌آیند. ایشان همگام با آخرین تکنولوژی و روش‌های روز دنیا به انجام عمل بینی، جراحی پلاستیک، اندوسکوپی پیشانی و همچنین پلک می پردازند. دکتر وقردوست حدودا ۱۵ سال است که با عنوان دانشیار در دانشگاه علوم پزشکی به رزیدنت‌های جراحی بینی آموزش می‌دهند.

هنر، تخصص و همچنین تعهد دکتر وقردوست در عمل بینی موجب شده که ایشان به عنوان بهترین جراح عمل بینی در ایران شناخته شوند.

 تلفن تماس : 02188191127
 ایدی اینستاگرام :
_dr.vaghardoost@

 آدرس مطب :
تهران- ونک – کوچه صانعی – ساختمان پزشکان نور – طبقه ۳ – واحد ۱۱
 

نمونه خدمات دکتر وقر دوست

 

دکتر شاهین باستانی نژاد

دکتر باستانی نژاد، هم جزو پزشکان معتبر در زمینه عمل ترمیمی مدرن در کشور و مبدع چند روش بی‌نظیر در این زمینه می باشند که انحصاری خود است. همچنین جز پزشکانی می‌باشند که با روش‌های جدید Peservation، SPQR و دیگر روش‌ها با کمترین تغییراتی در بافت بینی و همچنین بدون استفاده از تامپون نتایج درخشانی در جراحی زیبایی اولیه دارند. این از جمله جراحان معروف در زمینه عمل بینی و متخصص گوش و حلق و بینی هستند. ایشان دوره تخصصشان را در دانشگاه تهران و همچنین بیمارستان امیرعلم، با کسب رتبه بالا به اتمام رساندند. ایشان هم اکنون دانشیار و همچنین عضو هیات علمی دانشگاه تهران است و به آموزش نیروهای ENT می‌پردازد. دکتر شاهین باستانی نژاد یکی از سخنرانان ایرانی بود به کنگره بین المللی دعوت شد و در آنجا نیز به آموزش روش‌هایش پرداخت. ایشان صاحب 20 مقاله در مجله‌های بین المللی معتبر دنیا هستند که اسم بهترین آن‌ها عبارتند از:

  • روش بازسازی بخش میانی بینی
  • روش بازسازی بینی

دکتر باستانی نژاد، برحسب معیارهای زیبایی همراه با حفظ کردن عملکرد تنفس بیمار، برای هر شخص راهکار خاصی را با درصد تخمینی موفقیت جراحی به وی اعلام می‌کند تا مراجعه‌کننده با آگاهی بالا، تصمیم خودش را در مورد عمل جراحی بگیرد.

 تلفن تماس : 02188205606
 ایدی اینستاگرام :
dr.shahin.bastaninejad@

 آدرس مطب :
تهران- میدان ونک – چهارراه جهان کودک – خیابان صانعی – پلاک 1 – واحد 6

دکتر سام تویسرکانی

دکتر سام تویسرکانی یکی از بهترین متخصصان گوش، حلق و بینی و جراحان رینوپلاستی تهران است. ایشان از دانشگاه علوم پزشکی تهران فارغ‌التحصیل شده و فلوشیپ پلاستیک صورت خود را از آمریکا دریافت کرده‌اند. علاوه بر این عضو آکادمی جراحان پلاستیک آمریکا نیز هستند. اگر نگاهی به سابقه دکتر تویسرکانی بندازید، متوجه می‌شوید که ایشان در پرونده کاری خود جراحی‌های زیبایی موفق بسیاری را به ثبت رسانده‌اند و همه مراجعه کنندگان او از نتیجه عمل راضی هستند. دکتر سام تویسرکانی به بهترین شکل می‌تواند بینی‌های استخوانی و غضروفی را جراحی کند و سلامت و نظر بیمار را در اولویت قرار می‌دهد. مزیتی که ایشان نسبت به سایر جراحان زیبایی بینی دارند این است که به دو صورت بیهوشی عمومی یا بی‌حسی موضعی این کار را انجام می‌دهند. سایر خدماتی که دکتر تویسرکانی ارائه می‌دهند عبارتند از:

  • جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی)
  • جراحی گوش (اتوپلاستی)

مطب ایشان در خیابان شریعتی و بالاتر از پل رومی واقع شده است و برای دیدن نمونه کارها می‌توانید به پیج او به آدرس dr.sam.toyserkani مراجعه نمایید.

 تلفن تماس : 02122214193
 ایدی اینستاگرام :
dr.sam.toyserkani@

 آدرس مطب :
تهران- خیابان شریعتی

دکتر آرش شرفیان

دکتر آرش شرفیان به عنوان بهترین دکتر عمل بینی در تهران شناخته می‌شود. ایشان متخصص گوش، حلق و بینی هستند و تخصص خود را از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دریافت کرده‌اند. دکتر شرفیان در بیمارستان‌های الزهرا، کاشانی و امین توسط پزشکان بزرگ اصفهان آموزش دیده‌اند و اکنون خودشان به یکی از معروف‌ترین پزشکان در عرصه زیبایی تبدیل شده‌اند. اگر نگاهی به پرونده موفق ایشان بیندازید متوجه می‌شوید که بیش از ۵۰۰۰ جراحی بینی انجام داده و رضایت زیادی از مراجعه کنندگان دریافت کرده‌اند. دکتر شرفیان یکی از بهترین جراحان بینی با متد نچرال استایل و تکنیک TIG می‌باشد و سلامت و تنفس بیماران را در اولویت قرار می‌دهد.

می‌توانید مشاوره رایگان از این جراح دریافت کنید و در جلسه مشاوره متوجه می‌شوید که تا چه اندازه بر روی تنفس تاکید دارد. در صورتی که خواسته‌های شما باعث مشکل در تنفستان شوند، دکتر آرش شرفیان شما را از آن آگاه خواهد کرد و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا شما بعد از جراحی هم از نتیجه ظاهری آن رضایت کافی داشته باشید و هم به خوبی بتوانید نفس بکشید. البته در نظر داشته باشید که دکتر شرفیان فقط در زمینه جراحی بینی استخوانی فعالیت نمی‌کند؛ بلکه به خوبی به جراحی بینی‌های گوشتی می‌پردازد. آدرس پیج بهترین جراح بینی گوشتی در تهران dr.sharafian است. مطب ایشان در خیابان شریعتی تهران و روبروی میرداماد واقع شده است و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۰۹۰۲۵۵۵۴۴۵۳ تماس بگیرید.

 تلفن تماس : 02126709568
 ایدی اینستاگرام :
dr.sharafian@

 آدرس مطب :
تهران – خیابان شریعتی روبه روی خیابان میرداماد – کوچه بیان – پلاک ۱۴ واحد ۱۲

دکتر حمیدرضا راستی

دکتر حمیدرضا راستی نیز یکی از جراحان و متخصصان گوش، حلق و بینی در تهران هستند و مهارت و تبحر زیادی در زمینه جراحی انواع مختلف بینی استخوانی، گوشتی، غضروفی، بینی‌های دارای انحراف شدید و شکستگی دارند و تمامی جراحی‌های ایشان موفقیت‌آمیز بوده‌اند. دکتر راستی عضو انجمن جراحی سر و گردن، گوش، گلو و بینی ایران، عضو هیئت علمی دانشگاه و یکی از معروف‌ترین جراحان زیبایی صورت و بینی به شمار می‌روند. ایشان چندین سال سابقه درخشان در زمینه جراحی‌های زیبایی دارند. یکی از اصولی که دکتر حمیدرضا راستی در زمان جراحی‌های خود در نظر می‌گیرد، زیبایی طبیعی و مدرن با حفظ اصول پزشکی و تنفسی می‌باشد.

سبک جراحی‌های این پزشک مطابق با استانداردهای روز پزشکی است و جراحی همه افراد بر اساس فرم صورتشان انجام می‌شود. برای مثال جراحی‌هایی که برای آقایان انجام می‌دهند به گونه‌ای هستند که فرم مردانه صورت آن‌ها دچار تغییر نشود. مزیتی که جراحی بینی توسط دکتر حمیدرضا راستی دارد این است که بدون تامپون انجام می‌شود و زیباجو بعد از عمل نیز می‌تواند به صورت طبیعی تنفس کند. از دیگر خدماتی که توسط دکتر راستی ارائه می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جراحی پلک (بلفاروپلاستی)
  • جراحی زیبایی گوش (اتوپلاستی)
  • جراحی سر و گردن
  • تزریق ژل و بوتاکس

مطب این پزشک در خیابان شریعتی و کمی بالاتر از میرداماد قرار دارد و برای رزرو نوبت و مشاوره می‌توانید با شماره ۰۹۳۶۶۰۰۳۱۸۰ تماس بگیرید. پیش از اقدام برای جراحی حتما به پیج اینستاگرام دکتر حمیدرضا راستی به آدرس drhamidrezarasti مراجعه کنید و نظرات زیباجویان را ببینید.

 تلفن تماس : 09366003180
 ایدی اینستاگرام :
drhamidrezarasti@

 آدرس مطب :
تهران –  خیابان شریعتی،بالاتر از میرداماد،کوچه منظر نژاد،پلاک ۵۶،ساختمان آرام،طبقه سوم 

دکتر امیر دریانی

دکتر امیر دریانی یکی از متخصصان جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی در شهر تهران هستند. ایشان فوق تخصص زیبایی و جراحی پلاستیک را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دریافت کرده‌اند و موفق به کسب فلوشیپ جراحی و بازسازی کانسر پستان از ایتالیا شده‌اند. برخی از فعالیت‌های آکادمیک دکتر دریانی عبارتند از انجام پژوهش‌های علمی و نوشتن مقالات متعدد در زمینه جراحی پلاستیک و زیبایی و عضویت در انجمن زیبایی و پلاستیک ایران. دکتر امیر دریانی در زمینه انواع مختلف جراحی‌های زیبایی تجربه و مهارت بالایی دارند و با بیش از ۱۲ سال سابقه رینوپلاستی، بهترین دکتر عمل بینی در تهران می‌باشند. ایشان عمل بینی استخوانی و غضروفی را با جدیدترین متد روز دنیا انجام می‌دهند و توانسته‌اند رضایت همه مراجعه کنندگان را جلب کنند.

آدرس مطب دکتر امیر دریانی در خیابان جردن و پایین‌تر از پل میرداماد قرار دارد. برای ارتباط با مطب ایشان می‌توانید با شماره ۰۲۱۸۸۸۸۴۱۰۰ تماس بگیرید یا با واتساپ ۰۹۳۸۰۳۵۳۵۲۵ در تماس باشید. آیدی پیج اینستاگرام ایشان نیز dr_daryani می‌باشد که نمونه کارهای خود را در آن قرار داده است. برخی از دیگر خدماتی که این متخصص جراحی بینی ارائه می‌دهد عبارتند از:

  • پروتز چانه
  • جراحی زیبایی گوش
  • جراحی زیبایی پلک
  • لیپوساکشن گردن
  • لیفت صورت
  • لیفت لب
  • لیفت ابرو و پیشانی
  • لیفت خارجی ابرو
  • جراحی زیبایی فک
  • جراحی زیبایی گونه
  • کاشت ابرو
  • کاشت مو
  • جراحی زیبایی شکم، باسن و بازو
  • لیپوماتیک
  • لیپوساکشن
  • عمل پروتز سینه
  • اصلاح فرورفتگی نوک سینه
  • عمل کوچک کردن سینه
  • لیفت سینه
  • بازسازی سینه
  • جراحی سرطان پستان
  • شکاف لب و کام
  • ترمیم جای زخم و اسکار
  • تزریق فیلر، چربی، ژل و بوتاکس
 تلفن تماس : 02188884100
 ایدی اینستاگرام :
dr_daryani@

 آدرس مطب :
تهران – جردن پایین تر از پل میرداماد نبش سپیدار .جنب بانک پارسیان ساختمان مهرگان پلاک 52 طبقه اول واحد ۲

ویژگی های بهترین جراح بینی

جراحی بینی می‌تواند در افزایش اعتماد به نفس و رفاه زندگی شما تاثیر بسزایی داشته باشد. بسیاری از افراد با جراحی بینی مشکلات تنفسی و ظاهری بینی خود را برطرف می‌کنند و افرادی که نکات لازم برای انتخاب بهترین دکتر عمل بینی در تهران نی نی سایت را نادیده می‌گیرند به مشکلات بویایی و تنفسی خطرناک دچار خواهند شد. از آنجایی که بافت بینی حساس است و با بخش‌های تنفسی و مغز ارتباط مستقیم دارد، توصیه می‌شود که جراحی بینی خود را به بهترین دکتر عمل بینی در تهران بسپارید. این پزشک باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

تجربه کافی

همه جراحان بینی از نظر قانونی می‌توانند عمل بینی انجام دهند. اما این وظیفه زیباجو می‌باشد که هوش و آگاهی خود را به کار گیرد و بهترین جراح بینی تهران را که دارای مهارت، تخصص و تجربه بالایی است انتخاب کند.

صداقت در مواجهه با بیمار

بهترین جراح بینی استخوانی در تهران نی نی سایت در زمان مواجه شدن با بیماران و زیباجویان، صداقت کامل را رعایت می‌کند. به عبارت دیگر در صورتی که فرد انتظارات غیرمنطقی از جراحی بینی دارد، پزشک موظف است که او را آگاه کند.

پیشینه مثبت

در زمان انتخاب بهترین جراح بینی باید به پیشینه متخصص و کلینیک مورد نظرتان توجه ویژه‌ای داشته باشید. برای اینکه از پیشینه دکتر عمل بینی مطمئن شوید، بهتر است با افرادی که پیش از شما جراحی کرده‌اند مشورت کنید. علاوه بر این می‌توانید به پیج بهترین دکتر عمل بینی در تهران مراجعه کنید و نمونه کارهای او را ببینید.

تخصص و مهارت

بهترین جراح بینی تهران باید تخصص کافی در زمینه جراحی بینی داشته و با انجام جراحی‌های متعدد، سابقه درخشانی برای خود به ثبت رسانده باشد. همچنین پزشک متخصص باید از جدیدترین روش‌ها و تکنیک‌های درمانی آگاهی داشته باشد و آن‌ها را در جراحی‌های خود به کار بگیرد.

مهارت فنی

بهترین دکتر عمل بینی باید مهارت‌های فنی بالایی برای انجام عمل جراحی داشته باشد. این مهارت‌ها شامل توانایی کار با تجهیزات پیشرفته و دقت بالا هستند.

مدرن بودن

ویژگی دیگری که جراح بینی مورد نظر شما باید داشته باشد، آگاهی و استفاده از روش‌ها و تکنولوژی‌های مدرن است.

طراحی بینی مناسب

پزشک باید بتواند بینی را مطابق با متد روز و متناسب با چهره زیباجو طراحی کند. برای این کار باید به نسبت‌های صورت فرد توجه کرده و سلیقه بیمار را در نظر بگیرد.

توانایی برقراری ارتباط

بهترین دکتر عمل بینی در تهران باید توانایی برقراری ارتباط با مراجعین را داشته باشد. پزشک باید به مشکلات بیمار گوش داده، به سوالات او پاسخ دهد و نیازها و خواسته‌های او را درک کند.

دقت به جزئیات

جراحان بینی باید بیشتر از سایر افراد به جزئیات دقت کنند. توجه به کوچک‌ترین جزئیات می‌تواند تاثیر بسزایی بر روی نتیجه جراحی بینی داشته باشد. بنابراین اطمینان حاصل نمایید که پزشک مورد نظر شما بسیار دقیق است.

برترین پزشکان

مطالب جدید

ارسال یک دیدگاه

پنج + چهارده =

همراه ما باشید آیا میخواهید آخرین مشاوره رایگان پزشکان برای شما ارسال شود؟ خیر بله